Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
LouiseHj skriver:
Hej Katja !
Gav SP dig nogle flere råd til hvad du kan gøre for at afhjælpe presset på hovedet eller kan du ikke gøre mere end det du gør nu?
Jeg prøver at lægge Gustav å siden.
Han ligger meget på maven når han er vågen og han sidder en del i sin skråstol (det burde da også aflaste lidt) og så sidder han også meget op sammen med mig, så jeg kan slet ik se hvordan jeg kunne have undgået det...
Og jeg er egentlig ret ked af det, for det ser herrens ud og jeg er frustreret over at ingenting hjælper :-S Men jeg må bare fortsætte og så håbe det hjælper mere og mere når han kommer mere og mere op og sidde i vågen tilstand. Jeg synes jo også det er synd at han ikke kan ligge under sin uro og bare ligge på ryggen i kravlegården, når han holder så meget af det....
Hilsen Louise.
PS. Har du haft beøsg af SP ved 4 måneder? Jeg kan ikke forstå jeg ikke har hørt noget. Vi har skiftet SP i vores kommune, så der skulle komme en ny og hun ville tage kontakt til mig ca 14 dage før Gustav blev 4 måneder. Og han blev 4 måneder for 11 dage siden, såååå... Jeg er bare nysgerrig om jeg har misforstået min gamle SP. :-)
Hej Louise
Ja, jeg havde besøg ved 4 måneder. Jeg får så først besøg igen når hun er 8 måneder pga. jeg er 2. gangs fødende. Det er forskelligt fra kommune til kommune, hvor mange besøg man får. Jeg synes, at du skal kontakte din nye sp og hører, hvornår at du får besøg.
Nej, min sp gav mig ikke nogen gode råd udover, at jeg skulle fortsætte som jeg gjorde. Altså ligge hende på maven/siden når hun er vågen. Men hun ligger også meget på ryggen - enten i sin kravlegård eller under sin uro. Jeg gør faktisk lige som dig. Sidder også en del med hende og så bruger vi også skråstoen.
Min sp sagde, at hun kunne se, at baghoved var begyndt, at bule ud igen.
Jeg er sikker på, at du nok skal få det rettet op igen.
Kh.
Katja

Anmeld