Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De sidste par uger er min mave begyndt at vokse, så det nu kan ses (nogle vinkler viser det tydeligere end andre). Har en meget stille og rolig lille pige (dog har hun sine perioder, hvor der skal sparkes løs på mine ribben og blære).
På søndag er der 3 mdr. til termin - tiden flyver bare afsted.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sikke en smuk lille mave du har og utroligt din krop rummer en vidunderlig baby med sådan en lille mave
B&J skriver: sikke en smuk lille mave du har og utroligt din krop rummer en vidunderlig baby med sådan en lille mave
Tusind mange tak
Og ja, det er helt utroligt hvor godt hun gemmer sig derinde.Men ved den 2. lægeundersøgelse (som jeg var til i fredags) fik jeg at vide at hun lå i den lille ende af den normale skala. Så hun er ikke så stor, men ikke unormal lille
Clgh skriver: Tusind mange tak Og ja, det er helt utroligt hvor godt hun gemmer sig derinde.Men ved den 2. lægeundersøgelse (som jeg var til i fredags) fik jeg at vide at hun lå i den lille ende af den normale skala. Så hun er ikke så stor, men ikke unormal lille
Jamen hun skal nok blive stor og stæk
når engang du føder får du bare en rigtigt lille dejlig baby vores dreng var selv kun 2810g
B&J skriver: Jamen hun skal nok blive stor og stæk når engang du føder får du bare en rigtigt lille dejlig baby vores dreng var selv kun 2810g
Tjoe. Lille og fin gør heller ikke så meget - så længe hun er sund og rask
- Nuurh, så var han da også bare en lillebitte en! Vil ikke have noget imod at føde en lille en, frem for en stooor baby.
Clgh skriver: De sidste par uger er min mave begyndt at vokse, så det nu kan ses (nogle vinkler viser det tydeligere end andre). Har en meget stille og rolig lille pige (dog har hun sine perioder, hvor der skal sparkes løs på mine ribben og blære). På søndag er der 3 mdr. til termin - tiden flyver bare afsted.
Sikke en fin begyndende baby hule
Kvinde kroppen er simpelthen så imponerende! Tænk at der kan ligge en lille baby derinde
liten-mamma skriver: Sikke en fin begyndende baby hule Kvinde kroppen er simpelthen så imponerende! Tænk at der kan ligge en lille baby derinde
Først og fremmest tusinde tak! Og jaa det er virkelig utroligt og vidunderligt at min lille piger ligger derinde...!
Lykke:) skriver: Hvor har du bare en fin lille mave!
Hvor har du bare en fin lille mave!
Tusind tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128