The babyface curse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Anonym trådstarter

Hende her er min kendis tvilling.. Folk siger jeg ligner hende så meget..  Og hun er også babyface.. 

Tak fordi i alle vil svare  dejligt med skønne kvinder der letter ens humør 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

SjeBets

Jeg blev for 2 år siden spurgt om ID på apoteket hvor jeg ville købe noget smertestillende. Jeg var altså over 30, jeg bliver altid tippet 10 år yngre mindst

Det er skide irriterende, men se lyst på det når du når over de 30 er det nu meget rart at ligne en på 25

Jeg oplever nu ikke at blive set ned på,

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Jeg blev for 2 år siden spurgt om ID på apoteket hvor jeg ville købe noget smertestillende. Jeg var altså over 30, jeg bliver altid tippet 10 år yngre mindst

Det er skide irriterende, men se lyst på det når du når over de 30 er det nu meget rart at ligne en på 25

Hvor er du heldig at ikke blive set ned på! Folk spørger mig tit om hvordan det er at være ung mor.. Og jeg er altså ikke ung mor 

Når du så er sammen med folk der "ligner" folk over 30, føler du dig så ikke lillebitte? Jeg føler mig virkelig lille når jeg kommer ind i et rum med jævnalderne mødre, de fleste af dem ser jo "voksne" ud, så føler jeg mig så utilpas..

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Hvor er du heldig at ikke blive set ned på! Folk spørger mig tit om hvordan det er at være ung mor.. Og jeg er altså ikke ung mor 

Når du så er sammen med folk der "ligner" folk over 30, føler du dig så ikke lillebitte? Jeg føler mig virkelig lille når jeg kommer ind i et rum med jævnalderne mødre, de fleste af dem ser jo "voksne" ud, så føler jeg mig så utilpas..

Anmeld

6. marts 2014

SjeBets

Anonym skriver:

Jow nu du siger det så føler jeg mig også ved siden af bare i går snakkede jeg med en træner til min datters gymnastik og bagefter finder jeg ud af at hun faktisk var yngre end mig, jeg ser bare ikke "voksen" ud, men føler nu også selv ofte at mange andre er mere voksen end mig, men det er helt uden at tænke over jeg ser yngre ud

Men nej i mit job føler jeg nu folk tager mig ganske seriøs, men flere af dem har bare sagt de troede jeg var yngre, Og da de ved hvor gammel min datter er så må de havde troedet jeg fik barn som 14-15 årig ... men måske fordi jeg jobber med mænd så tænker de slet ikke så langt

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Du er heldig at folk skyder dig til at være ældre end du er, så ser de dig sikkert også på en mere moden måde 

Jo, jeg går med mascara, tegner mine bryn let op, blush og foundation, men det ser meget naturligt ud.. jeg har et rundt ansigt, og uanset hvor meget make-up jeg bruger er det somom jeg er en på 14 der prøver at ligne en der er ældre 

Jeg kan stadig køre på børnebiletter i tog og bus 

Ja lige dér har jeg været lidt heldig. 

Min søster på 27 år bliver også altid skudt til at være min lillesøster og hun er sågar blevet spurgt om id til at købe øl  Man skal altså være 16 år for at købe øl. Puha DÉT må være træls!

Kan desværre ikke give dig nogle fif, her er make-up'en min ven

Anmeld

6. marts 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Pyha.. Så er der en der har det ligeså slemt som jeg ved det.. Det er virkelig en led forbindelse :s lidt ligesom evig ungdom. Og det værste er at der er så lidt der tager en seriøs 

Stakkels din veninde, hold op jeg føler med hende 

Det er nemlig rigtig trist for jer der har det sådan

og det er slet ikke det samme som når folk tror man er ældre end man egentlig er, for det er at blive behandlet som et barn er nedværdigne for et voksent menneske, og det er bare pisse øv.

Min veninde føler tit hun skal bevise sit værd fordi folk antager hun er så meget yngre

Anmeld

7. marts 2014

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Stort tillykke med fødselsdagen 

Ja, det må egentlig også være træls, men tror det er langt bedre end når folk snakker ned til en.. Min søster ligner en der er 10 år ældre end mig, og hun er tre år yngre end mig.. Siden jeg var barn har de altid sagt "skal din storesøster ikke.." Øv hvor er det en økse i hjertet..  Folk tager altid hende seriøs, men mig.. aldrig 

Ja, okay... Jeg har kun det problem at folk ikke lytter til mig, fordi jeg ikke har den ''livserfaring som de selv har'' -den har jeg fået kastet i hovedet et par gange. Men jo, du har nok ret. Hellere det end at blive talt ned til.

Anmeld

7. marts 2014

MorDk

Hej! Åh kan sagtens følge dig! Jeg er 32 år og fylder 33 til maj. Jeg bliver altid skudt yngre... gerne mellem 25-27 år. heldigvis ikke yngre... (hvis man må sige sådan) Jeg ser også ung ud og det har sin pris nogle gange. 

Jeg har lige fået nyt job og de var målløse da jeg nævne min alder. Mange troede jeg var en ung elev. Og så taber de undermunden igen da jeg fortæller jeg er uddannet i 2002. "Waaauw det er jo længe siden" hahaha...

Anmeld

7. marts 2014

SD21

Jeg kender det godt ! Jeg ser også rigtig ung ud - folk skyder mig nogle gange til at være en ung skolepige (jeg er altså 24)
Når jeg kommer gående sammen med min kæreste, kigger folk på os som om han er min storebror! Jeg har lige født min søn for 14 dage siden og da jeg var gravid, skulle du have set folks ansigter - det lyste ud af dem at de tænkte "stakkels barn, hvad hun dog ikke har rodet sig ud i." Og nu når jeg kommer gående med barnevognen, virker det som om at folk tror det er min lillebror
Men når jeg så tænker over det, så tænker jeg også at folk må tænke hvad de vil! Jeg husker mig selv på at jeg ser yngre ud end alle dem, når jeg så bliver ældre og så vil de være misundelige jeg tror det er vigtigt at huske sig selv på de gode ting ved at se ung ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.