Mam manuel brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. marts 2014

UnderStjernerne

Hejsa,

Jeg har erhvervet mig sådan en fin manuel brystpumpe fra Mam, men jeg har lidt problemer med rengøringen. Jeg har læst mig frem til at selve pumpe-delen ikke må vaskes, og at det ikke skulle være nødvendigt, da den ikke kommer i kontakt med mælken.

Men.. altså, den del som pumpen sidder på kommer jo i kontakt med mælk, og jeg kan simpelthen ikke få den af pumpedelen! Det er den del, der skrues på flasken, og hvor man også sætter den lille silikone dims på, men den sidder virkeligt FAST på pumpedelen, og jeg er lidt bange for at hvis jeg hiver for meget i den, så ødelægger jeg pumpen..

Er der nogen af jer, der har sådan en pumpe og kan fortælle mig hvordan pokker jeg skal rengøre skidtet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Karla

UnderStjernerne skriver:

Hejsa,

Jeg har erhvervet mig sådan en fin manuel brystpumpe fra Mam, men jeg har lidt problemer med rengøringen. Jeg har læst mig frem til at selve pumpe-delen ikke må vaskes, og at det ikke skulle være nødvendigt, da den ikke kommer i kontakt med mælken.

Men.. altså, den del som pumpen sidder på kommer jo i kontakt med mælk, og jeg kan simpelthen ikke få den af pumpedelen! Det er den del, der skrues på flasken, og hvor man også sætter den lille silikone dims på, men den sidder virkeligt FAST på pumpedelen, og jeg er lidt bange for at hvis jeg hiver for meget i den, så ødelægger jeg pumpen..

Er der nogen af jer, der har sådan en pumpe og kan fortælle mig hvordan pokker jeg skal rengøre skidtet? 

Den del burde kunne tages af. Hvis du forsigtigt rykker den lidt ud af altså væk fra pumpedelen, samtidig med du rykker ned ad, så burde den komme af. Den er ret stram, så man skal gøre det lidt som man er bange for at knække den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.