Sidestik nederst i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2014

Mie89

Hej alle i dejlige baby brugere ! 

Her til morgen, på min 3 kmlang cykeltur ud på mit studie, mærkede jeg en vildt jag-agtig smerte i begge sider nederst på maven? Det føltes ligesom når man får sidestik af at dyrke sport, bare de sidder lidt længere nede? 

Jeg har stadig en smule ondt nu, dog virker det til at hjælpe med atholde kroppen i ro .

Nogen der har en idé om hvad det kan være? Eller måske selv har haft det? Tror i jeg skal være bekymret for om alt er okay med min lille fyr? 

Jeg er 35 uger henne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes det lyder lidt ligesom det jeg har oplevet. 

Jeg får også sådan en sidestik-agtig fornemmelse som ikke lige sidder der hvor sidestik normalt sidder. Jeg får det så kun i højre side af maven, og når jeg går. Hvis jeg har haft lidt travlt og så skulle skynde mig har jeg fået rigtig ondt der nederst til højre i maven efter at have gået nogle få 100 meter. Og det går ikke sådan over lige med det samme, men holder ved et stykke tid. 

Første gang jeg oplevede det ringede jeg til jm, og kom ind til undersøgelse. Jeg fik der at vide at det nok var en blærebetændelse, og jeg bare skulle sørge for at drikke rigeligt for at få den væk. (At jeg så stadig får ondt når jeg går ved jeg ikke helt hvad jeg skal ligge i >.&gt

Men hvis jeg var dig, ville jeg nok sørge for lige at blive tjekket for blærebetændelse

Anmeld

6. marts 2014

Mie89

TanyaGR skriver:

Jeg synes det lyder lidt ligesom det jeg har oplevet. 

Jeg får også sådan en sidestik-agtig fornemmelse som ikke lige sidder der hvor sidestik normalt sidder. Jeg får det så kun i højre side af maven, og når jeg går. Hvis jeg har haft lidt travlt og så skulle skynde mig har jeg fået rigtig ondt der nederst til højre i maven efter at have gået nogle få 100 meter. Og det går ikke sådan over lige med det samme, men holder ved et stykke tid. 

Første gang jeg oplevede det ringede jeg til jm, og kom ind til undersøgelse. Jeg fik der at vide at det nok var en blærebetændelse, og jeg bare skulle sørge for at drikke rigeligt for at få den væk. (At jeg så stadig får ondt når jeg går ved jeg ikke helt hvad jeg skal ligge i >.&gt

Men hvis jeg var dig, ville jeg nok sørge for lige at blive tjekket for blærebetændelse

Hmm det kunne da godt være jeg lige skulle give lægen et kald, men det er lige nødt til at vente til på mandag Jeg var dog til lægeundersøgelse i sidste uge, hvor min urin så helt fin ud, så tror da ikke en blærebetændelse vil kunne udvikle sig så hurtigt?? 

Anmeld

6. marts 2014

justagirl

jeg får det også har lgie været til jm hvor jeg bragte det på banen, hun siger det er helt normalt for nogle.. såå

Anmeld

6. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mie89 skriver:

Hmm det kunne da godt være jeg lige skulle give lægen et kald, men det er lige nødt til at vente til på mandag Jeg var dog til lægeundersøgelse i sidste uge, hvor min urin så helt fin ud, så tror da ikke en blærebetændelse vil kunne udvikle sig så hurtigt?? 

Blærebetændelse kan udvikle sig nærmest fra den ene dag til den anden når man er gravid. Så det kan sagtens være kommet selvom der ikke var noget i mandags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.