Blod og leukocytter i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2014

Papillon

Det er anden gang, jeg har fået at vide, at der er blod og leukocytter i min urin. Begge gange har de dyrket prøven til dagen efter, hvor jeg har ringet og fået at vide, at der ikke er noget, der kræver behandling.

Det gør mig lidt forvirret. Andre der har oplevet det eller har en forklaring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Rikke vuholm

Det som om der er en form for betændelse. Lyder mærkeligt at der ikke bliver gjort noget ved det der så er? 

Anmeld

6. marts 2014

Papillon

Rikke vuholm skriver:

Det som om der er en form for betændelse. Lyder mærkeligt at der ikke bliver gjort noget ved det der så er? 

Det er også min tanke  Jeg har bare fået besked på at drikke nok for at rense ud.

Anmeld

6. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg prøvede det med +2 i leukocytter, de sendte mig i behandling. Men da jeg ringede og fik svar på dyrkningen var der intet. Men med blodet ved jeg ikke. Fik afvide at den godt kunne vise udsving pga evt udflåd.

Anmeld

6. marts 2014

Papillon

SDD skriver:

Jeg prøvede det med +2 i leukocytter, de sendte mig i behandling. Men da jeg ringede og fik svar på dyrkningen var der intet. Men med blodet ved jeg ikke. Fik afvide at den godt kunne vise udsving pga evt udflåd.

Det lyder også lidt underligt. Men de ved vel, hvad de gør, om så de sender én i behandling eller ej

Anmeld

6. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det håber jeg. Men du kan jo altid spørge om hvorfor. Og når de kommer med en forklaring så spørg igen ind til det. Nogle gange er lægerne lidt... Jae ved ikke. De kan bare godt lide at "slå sig til tåls". 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.