Hvornår skift til juniordyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
6 svar
4 synes godt om
6. marts 2014

Starfish

Hej

Er der nogen af jer, som kan huske hvornår det er man anbefales at skifte til juniordyne. Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår det var den store skiftede og nu er den lille knap 1 år og jeg syntes at babydynen snart er for lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Mother-love

Starfish skriver:

Hej

Er der nogen af jer, som kan huske hvornår det er man anbefales at skifte til juniordyne. Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår det var den store skiftede og nu er den lille knap 1 år og jeg syntes at babydynen snart er for lille

Vi skiftede til junior dyne da Isabella var omkring 7- 8 mdr. For babydynen var simpelthen for lille. Men mener de siger fra et år ca. Så du kan sagtens skifte babydynen ud til juniordyne nu

Anmeld

6. marts 2014

Starfish

Havanagila skriver:

Vi skiftede til junior dyne da Isabella var omkring 7- 8 mdr. For babydynen var simpelthen for lille. Men mener de siger fra et år ca. Så du kan sagtens skifte babydynen ud til juniordyne nu

Okay det lyder da dejligt  Er det den officielle anbefaling med 1 år?

Anmeld

6. marts 2014

Mother-love

Starfish skriver:

Okay det lyder da dejligt  Er det den officielle anbefaling med 1 år?

Jeg er ikke 100 procent sikker. Men man siger at når de kan vende sig fra ryg til mave må de godt have junior dyne.

Anmeld

9. marts 2014

Starfish

Havanagila skriver:

Jeg er ikke 100 procent sikker. Men man siger at når de kan vende sig fra ryg til mave må de godt have junior dyne.

Okay, så burde det i alt fald være sikkert nok nu

Anmeld

9. marts 2014

Dr. House

Starfish skriver:

Hej

Vi skiftede omkring de 1 år. 

Anmeld

9. marts 2014

Clisolka

Starfish skriver:

Hej

Med min ældste skiftede vi da hun var 6 mrd. og min yngste har haft brugt den i et par uger nu (han er en lømmel til at smide babydynen), han er 6 mrd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.