Hejsa. Jeg er ny på siden, men ved dog at i får disse spørgsmål konstant - håber alligevel der er en enkelt eller 2 der kan finde tid til at svare.
Status er, at jeg er gået 7 dage over tid. Mine bryster er MEGA spændte, mit humør er total i rutsjetur og jeg render på toilettet konstant.
Alt det, graviditetssymptomer for mig; så jeg har taget 2 tests. Der næsten virker for gode til at være sande. Problemet er, at jeg har svært ved at forstå den anviste tidsgrænse for hvornår resultatet er gyldigt.
1. test viste positiv efter 2,5 min. Og streg 2. er nu (timer efter) ligeså tydelig som streg nr 1.
2. Test viste lidt svagere positiv efter 4 min. (Men det var også her til aften, hvor hcg niveauet burde være lavere) og er nu, timer efter også meget tydelig.
Jeg har som sagt, meget svært ved at tyde om det skal være PRÆCIS når der er gået 1 min at man aflæser resultatet, og håber at i måske ved mere om det?
samtidig har jeg også menstruationssmerter der fortæller mig at det er for godt til at være sandt; men altså. Intet blod - 7 dage over tid.
Håber i kan hjælpe.
Knus
Anmeld