polen, nisser og polakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
3 svar
8 synes godt om
5. marts 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Ja måtte lige dele den samtale jeg havde med min søn på 4 år her forleden.

Mig: Nu skal vi huske at give farfar en kæmpe krammer næste gang vi ser ham. Han skal nemlig arbejde i polen det næste stykke tid, så der går lidt før vi ser ham.

Nicklas kigger lidt mærkeligt på mig: Polen? Skal farfar arbejde sammen med nisser?

Mig: øh nej.. det er ikke nordpolen, men bare polen, så hvis farfar kommer til at arbejde med nogen, er det nok polakker.

Nicklas siger selvsiklert: Polakker er også nisser.

Og før jeg når at sige mere, er han gået sin vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Nadia&Daniel

Ravnholt skriver:

Mig: Nu skal vi huske at give farfar en kæmpe krammer næste gang vi ser ham. Han skal nemlig arbejde i polen det næste stykke tid, så der går lidt før vi ser ham.

Nicklas kigger lidt mærkeligt på mig: Polen? Skal farfar arbejde sammen med nisser?

Mig: øh nej.. det er ikke nordpolen, men bare polen, så hvis farfar kommer til at arbejde med nogen, er det nok polakker.

Hvor sødt

Anmeld

13. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Ravnholt skriver:

Fantastisk skråsikker han er Og vel ikke det værste at blive set som

Anmeld

24. marts 2014

Mama85

Min pige på 4 år kom hjem her for en måneds tid siden, og fortalte stolt at der var kommet en ny pige i deres stue i BH'en. Hun var smaddersød, kunne ikke snakke dansk, MEN hun kom fra Nordpolen, så hun kendte garanteret julemanden  Så blev vi enige om at hun kom fra Polen og var polak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.