Hejsa. Jeg er ny herinde 
Min kæreste og jeg tænker snart på 1. familieforøgelse. Jeg tog sidste p-pille i sep 2013, og tænker at det kommer når det kommer. Min cyklus har sådan været :28, 49, 31, 26, 28. Havde læst at det var normalt at det kunne gå nogle mdr før menses kom efter p-Pille stop, så der på de 49 dage, tog jeg det ikke så tungt, havde sikkert sprunget en lille periode over. Det er nu 39 dage siden sidste menses og de sidste 3 gange har det jo været nogenlunde stabilt.
Det skal siges, at vi ikke super koncentreret omkring forventet æggeløsning, men har ca haft sex 2gange ugentlig.
G-test har jeg taget ca hver 3. dag, fordi jeg ikke kunne lade være
men de er meget negativ, så har ligesom indset at jeg ikke er gravid, og vil bare gerne have menses. Har heller ingen symptomer overhovedet, så tænker heller ik sandsynligheden for at være gravid er særlig stor, desværre.
I dag har jeg så haft lidt brun udflåd, som udviklede sig til lidt mere og mere slimet og mørkt, men det ligner ikke blod og som min menses plejer at være?
Mit spørgsmål er så, tror i det kommet i stedet for min menses? Eller hvad er det og hvorfor kommer det nu (-måske 8-10 dage over tid)?
Det eneste jeg mærker er lidt spænden i maven
Er der andre der har oplevet det? Har i været gravide trods det, eller har det bare været menses der har været lidt sen på den og så lidt anderledes i forhold til normalt?
Mvh christina
Anmeld