Mavekramper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har siden tidligt i morges haft on and off mavekramper. Jeg ligger og vrider mig, knuger min kærestes hånd og har bare rigtig ondt. Kramperne varer i ca. 5-7 min. og tager så af igen..

Jeg synes også at det ser ud som om, at jeg hæver i begge sider. Der hvor æggelederne sidder... Skal jeg have fat i en læge, eller hvad tænker I?

Er meget nervøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

LilleSmølf

HFB skriver:

Jeg har siden tidligt i morges haft on and off mavekramper. Jeg ligger og vrider mig, knuger min kærestes hånd og har bare rigtig ondt. Kramperne varer i ca. 5-7 min. og tager så af igen..

Jeg synes også at det ser ud som om, at jeg hæver i begge sider. Der hvor æggelederne sidder... Skal jeg have fat i en læge, eller hvad tænker I?

Er meget nervøs!

Hvis du er nervøs synes jeg du skal ringe til lægevagten. Han/hun skal nok bedømme om du skal køre der ud for undersøgelse eller om der er andet du kan gøre (:

Anmeld

5. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har ikke ondt lige nu, men har lige haft et "anfald". Det gjorde bare så ondt.... Jeg ringer til lægevagten, hvis det fortsætter. 

Anmeld

5. marts 2014

GUSO

Årh det har jeg også prøvet, det var lige som veer hold nu op det gjorde ondt, jeg tog på skadestuen fordi kl var 7 om morgenen, og blev tilset af en gynækolog da jeg troede min spiral sad forkert, det viste sig at være en cyste ting der var bristet i min livmoder øv det gjorde ondt , håber bare det er noget i den retning men hvis jeg var dig ville jeg ringe til vagtlægen.. God bedring ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.