Førstegangsfødende søger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
8 svar
1 synes godt om
5. marts 2014

Savvy

Hej piger, 

jeg søger piger i eller omkring Hjørring som ikke har børn i forvejen som har termin omkring juni/juli/august, da jeg selv har midt i juli - kunne det være rigtig skønt med en snak over kaffe/ eller andet

håber der er nogen derude som selv leder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Savvy

Savvy skriver:

Hej piger, 

jeg søger piger i eller omkring Hjørring som ikke har børn i forvejen som har termin omkring juni/juli/august, da jeg selv har midt i juli - kunne det være rigtig skønt med en snak over kaffe/ eller andet

Slet ingen? 

Anmeld

6. marts 2014

Mom2

Savvy skriver:

Hej piger, 

Nu er der ingen der har svaret, så vil jeg da lige gøre, selvom min datter er fra 2012.
Jeg er 25 år og bor i Sindal, du kan skrive en besked hvis du har lyst til at snakke alligevel

Anmeld

28. marts 2014

Holm14

Jeg er også første gangs fødende og venter en dreng d. 14/8-14. Jeg er frisk på at lære dig at kende, så skriv endelig 

Anmeld

28. marts 2014

Pauline80

Hej..

Jeg er også førstegangs fødende, er 33 år, bor ved Brønderslev, arbejder i Hjørring.

Jeg har termin d 30/6.

Det kunne være hyggeligt at mødes, dog kniber det for mig med energien, så længe jeg også er på job fuldtid, men måske en gang i maj?

Hvilken alder har i andre?

Bliver fantastisk med en sommer baby

Hvornår har du forresten selv termin Savvy?

Anmeld

29. marts 2014

Savvy

Pauline80 skriver:

Hej..

Jeg er også førstegangs fødende, er 33 år, bor ved Brønderslev, arbejder i Hjørring.

Jeg har termin d 30/6.

Det kunne være hyggeligt at mødes, dog kniber det for mig med energien, så længe jeg også er på job fuldtid, men måske en gang i maj?

Du skal ikke være ked af det med energien, det kender jeg selv ALT for godt.. Men jeg kunne godt tænke mig at mødes  

jeg har termin den 10/6 og glæder mig til den kommer ud  

Anmeld

29. marts 2014

Savvy

Pauline80 skriver:

Hej..

Jeg har termin d 30/6.

Ved ikke om man kan se det på min profil, men glemte at skrive jeg er 25, bliver 26 her i maj

Anmeld

28. april 2014

Pauline80

Måske vi kan finde en dag i maj?

Anmeld

28. april 2014

Savvy

Pauline80 skriver:

Måske vi kan finde en dag i maj?

Ville ikke være helt umuligt  Jeg går på barsel dagen før luftfartsferien 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.