Himmel hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
17 svar
1 synes godt om
5. marts 2014

Wish-Baby

Sidste køre tur, sidste kys, sidste gang du slukkede mine tåre bort og din bløde pels tørrede mine tåre bort 

I dag kl 15.27 sov min elskede lille Buller dreng ind i mine arme nede ved dr.dyr

Buller blev lidt over 3 år og nåede på sit utrolig korte liv at opleve en masse, være skyld i en masse smil og grin

Han blev for knap 2 år siden påkørt og pådrog sig alvorlige skader med det ene bag ben og bagparti ovn i det havde han en hjerte  fejl der gjorde han ikke kunne tage på ordenligt  Han lille krop vejede tilsidst knap halvandet kilo, og alligevel formåede han at kæmpe sig op til mig, kysse mine næse putte sit hovede ind til mit en sidste gang

Den sidste måneder ville hans let ikke tage på, selv om han spise og fik sin medicin, og i dag var den helt slem med ham, så tog beslutningen om at det ville være egoistisk at blive ved med at lade ham leve

DR.dyr var ultra sød og gav mig den tid jeg havde brug for til at sige farvel til min lille dreng, så til trods for den hårde beslutning var det en god oplevelse og himlen har nu fået en ny  Der i aften vil lyse klare end alle andre 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

A. N. Onymsen

Det gør mig ondt  

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

Nårh, det gør mig ondt. Det er hårdt at sige farvel til sine kæledyr.

Men du har truffet den rette beslutning.

Anmeld

5. marts 2014

Cat93

Det gør mig ondt læse

Anmeld

5. marts 2014

FruStolpe

jeg føler med dig.

Vi sagde selv farvel til vores hund i går, efter godt 15 år.

Anmeld

5. marts 2014

Anna2706

Åhh nej altså, får helt tårer i øjnene  Er sikker på han har det godt oppe i hundehimlen

Anmeld

5. marts 2014

Wish-Baby

Tak alle sammen 

Anmeld

5. marts 2014

Masig

Wish-Baby skriver:

Sidste køre tur, sidste kys, sidste gang du slukkede mine tåre bort og din bløde pels tørrede mine tåre bort 

I dag kl 15.27 sov min elskede lille Buller dreng ind i mine arme nede ved dr.dyr

Buller blev lidt over 3 år og nåede på sit utrolig korte liv at opleve en masse, være skyld i en masse smil og grin

Han blev for knap 2 år siden påkørt og pådrog sig alvorlige skader med det ene bag ben og bagparti ovn i det havde han en hjerte  fejl der gjorde han ikke kunne tage på ordenligt  Han lille krop vejede tilsidst knap halvandet kilo, og alligevel formåede han at kæmpe sig op til mig, kysse mine næse putte sit hovede ind til mit en sidste gang

Den sidste måneder ville hans let ikke tage på, selv om han spise og fik sin medicin, og i dag var den helt slem med ham, så tog beslutningen om at det ville være egoistisk at blive ved med at lade ham leve

DR.dyr var ultra sød og gav mig den tid jeg havde brug for til at sige farvel til min lille dreng, så til trods for den hårde beslutning var det en god oplevelse og himlen har nu fået en ny  Der i aften vil lyse klare end alle andre 

Himlen er klart en fantastisk lille vovse rigere... Skønne billeder, man kan virkelig se et stærkt bånd mellem jer... 

Anmeld

5. marts 2014

B&J

ej hvor gør det mig ondt at læse for hold da op hvor er den sød

Anmeld

5. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så trist!! Og hvor var han fin!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.