Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidste køre tur, sidste kys, sidste gang du slukkede mine tåre bort og din bløde pels tørrede mine tåre bort
I dag kl 15.27 sov min elskede lille Buller dreng ind i mine arme nede ved dr.dyr
Buller blev lidt over 3 år og nåede på sit utrolig korte liv at opleve en masse, være skyld i en masse smil og grin
Han blev for knap 2 år siden påkørt og pådrog sig alvorlige skader med det ene bag ben og bagparti ovn i det havde han en hjerte fejl der gjorde han ikke kunne tage på ordenligt Han lille krop vejede tilsidst knap halvandet kilo, og alligevel formåede han at kæmpe sig op til mig, kysse mine næse putte sit hovede ind til mit en sidste gang
Den sidste måneder ville hans let ikke tage på, selv om han spise og fik sin medicin, og i dag var den helt slem med ham, så tog beslutningen om at det ville være egoistisk at blive ved med at lade ham leve
DR.dyr var ultra sød og gav mig den tid jeg havde brug for til at sige farvel til min lille dreng, så til trods for den hårde beslutning var det en god oplevelse og himlen har nu fået en ny Der i aften vil lyse klare end alle andre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør mig ondt
jeg føler med dig.
Vi sagde selv farvel til vores hund i går, efter godt 15 år.
Åhh nej altså, får helt tårer i øjnene Er sikker på han har det godt oppe i hundehimlen
Tak alle sammen
Wish-Baby skriver: Sidste køre tur, sidste kys, sidste gang du slukkede mine tåre bort og din bløde pels tørrede mine tåre bort I dag kl 15.27 sov min elskede lille Buller dreng ind i mine arme nede ved dr.dyr Buller blev lidt over 3 år og nåede på sit utrolig korte liv at opleve en masse, være skyld i en masse smil og grin Han blev for knap 2 år siden påkørt og pådrog sig alvorlige skader med det ene bag ben og bagparti ovn i det havde han en hjerte fejl der gjorde han ikke kunne tage på ordenligt Han lille krop vejede tilsidst knap halvandet kilo, og alligevel formåede han at kæmpe sig op til mig, kysse mine næse putte sit hovede ind til mit en sidste gang Den sidste måneder ville hans let ikke tage på, selv om han spise og fik sin medicin, og i dag var den helt slem med ham, så tog beslutningen om at det ville være egoistisk at blive ved med at lade ham leve DR.dyr var ultra sød og gav mig den tid jeg havde brug for til at sige farvel til min lille dreng, så til trods for den hårde beslutning var det en god oplevelse og himlen har nu fået en ny Der i aften vil lyse klare end alle andre
Himlen er klart en fantastisk lille vovse rigere... Skønne billeder, man kan virkelig se et stærkt bånd mellem jer...
ej hvor gør det mig ondt at læse for hold da op hvor er den sød
Så trist!! Og hvor var han fin!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128