Bukser hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2014

Pigent

Hej

Der må være andre end mig der bare ikke kan finde bukser der sidder godt. Stramme jeans og jeans i det hele tager dur ikke til mig ligemeget hvilken model det er. De der leggings jeans dur heller ikke har både prøvet pieces og bilka model.
Lige nu har jeg et par bukser som jeg købte for nogle år siden. De er dejlig løse i livet og sidder godt i benene. Det er stof bukser. Ellers går jeg lidt i leggings og ellers i harems bukser.

Så piger hvilke bukser er dejlig løse i livet, ikke stive og dejlig at have på?
Og hvor køber i leggings for de sidste jeg har købt ved hm er noget underlig noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Vivienne

Hejsa,

Jeg har lige købt nogle grå jeans med strech i i H&M Ventetøjsafd. De koster kun 249,- og sidder rigtig godt, og er behagelige

Held og lykke

Anmeld

6. marts 2014

Pigent

Sakura skriver:

Hejsa,

Jeg har lige købt nogle grå jeans med strech i i H&M Ventetøjsafd. De koster kun 249,- og sidder rigtig godt, og er behagelige

Held og lykke

Det er ikke ventebukser jeg søger og jeg har prøvet flere forskellig jeans i hm de dur ikke til mig ellers tak for dit forslag

Anmeld

6. marts 2014

Pigent

Andre der kan anbefale gode bukser og må meget gerne kunne købes på nettet

Anmeld

6. marts 2014

Fam. Madsen

nu ved jeg ikke vilken str. du er. 

men jeg har købt et par bukser i zizzi og de er bare så skønne

Anmeld

6. marts 2014

Pigent

Fam. Madsen skriver:

nu ved jeg ikke vilken str. du er. 

men jeg har købt et par bukser i zizzi og de er bare så skønne

Når burde jeg nok have gjort, men jeg svinger mellem xs-m

Anmeld

6. marts 2014

CaWi

Pigent skriver:

Hej

Der må være andre end mig der bare ikke kan finde bukser der sidder godt. Stramme jeans og jeans i det hele tager dur ikke til mig ligemeget hvilken model det er. De der leggings jeans dur heller ikke har både prøvet pieces og bilka model.
Lige nu har jeg et par bukser som jeg købte for nogle år siden. De er dejlig løse i livet og sidder godt i benene. Det er stof bukser. Ellers går jeg lidt i leggings og ellers i harems bukser.

Så piger hvilke bukser er dejlig løse i livet, ikke stive og dejlig at have på?
Og hvor køber i leggings for de sidste jeg har købt ved hm er noget underlig noget.

Jeg køber kun bukser hos Gina Tricot. De har ALLE slags bukser. Høj/lav taljede, stretch og alm cowboy. Og i alle mulige designs.
Derudover er priserne også fine. Fra 100-800 kr pr buks.
Jeg har både haft held med at købe over nettet og i butik. Går aldrig forgæves

Anmeld

6. marts 2014

Pigent

CAWI skriver:

Jeg køber kun bukser hos Gina Tricot. De har ALLE slags bukser. Høj/lav taljede, stretch og alm cowboy. Og i alle mulige designs.
Derudover er priserne også fine. Fra 100-800 kr pr buks.
Jeg har både haft held med at købe over nettet og i butik. Går aldrig forgæves

Har lige kigget på deres hjemmeside og der var desværre ikke noget

Anmeld

6. marts 2014

pernille.23

jeg har lige købt to par bukser i only, i sådan strech look a like jeans stof, super bløde og strammer ikke, men sidder tæt..

Anmeld

6. marts 2014

Pigent

pernille.23 skriver:

jeg har lige købt to par bukser i only, i sådan strech look a like jeans stof, super bløde og strammer ikke, men sidder tæt..

Kan du link eller vise billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.