Følelser omkring dagpleje-vuggestue-start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
9 svar
3 synes godt om
5. marts 2014

Anonym trådstarter

Så er barslen snart slut og jeg ved ikke hvordan jeg kommer til at reagere. 

Græd du da dit barn skulle starte i dagpleje/vuggestue? Var det hårdt? Glædede du dig til det? Hvordan havde du det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

L&V

Anonym skriver:

Græd du da dit barn skulle starte i dagpleje/vuggestue? Var det hårdt? Glædede du dig til det? Hvordan havde du det? 

Jeg har ikke været ked af det eller grædt, jeg har været sørgmodig da jeg nu ved at der er en masse ting jeg ikke kommer til at opleve men ved os at det er sådan det er og så kan man lige så godt ta det med et smil,, Det gør det os lettere for børnene

Anmeld

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

Synes det var hårdt, og er det stadig til tider, men vender sig hurtigt til det. nu nyder jeg bare det at hente min dreng

Anmeld

5. marts 2014

dola

Anonym skriver:

Elsker min vuggestue!! Men de første 3 dage jeg skulle gå fra min dreng dernede gik jeg grædende derfra, mest fordi jeg havde det svært ved det, men det hjalp at han var i gode hænder. og lod mig først mærke af det efter jeg var gået fra ham!! <3 men glæder mig hver dag til at hente ham dernede!!

Anmeld

5. marts 2014

tarkoflen

Jeg tudede godt og vel den første uge de første to dage var værst! Nu har hun været afsted i 14 dage, på nær de sidste to, og det går bedre. Men jeg synes det er op af bakke at der er andre end os der elsker hende mest, der skal være sammen med hende men Thea er glad for at være der og har trods min reaktion ikke været ked af det. Har dog også gjort alt i min magt for at hun ikke skulle opdage at jeg var presset! Og første gang hun skulle være der alene var det min kæreste der afleverede

Anmeld

5. marts 2014

lineog4

Jeg kan stadig græde over jeg skal aflevere ham og han er snart 4  

Anmeld

5. marts 2014

-Sigrid-

Jeg havde arbejdet der, så jeg var 100% tryg ved det. Men hun var kun knap 7 mdr, så jeg har da grædt mig i søvn en del gange, for hun var jo bare min baby! 

Heldigvis får jeg 13 mdr hjemme med lillesøster, foruden de par måneder fra jeg går på barsel til hun kommer  

Men jeg tror også jeg kommer til at græde der, at overlade ens aller mest elskede lille menneske til nogle "fremmede" er frygteligt 

Anmeld

5. marts 2014

HopinWishin

Jeg var ret ulykkelig dagene op til.. og fældede også nogle tåre.. 

Men det går godt hos dagplejen og mit arbejde var også med til at aflede mine tanker =) 

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Ja det gjorde jeg os. Hehe. Men jeg tror det er meget normalt. 

Anmeld

5. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm. Nej, jeg græd ikke. Min dreng var tryg og glad når jeg  gik, så det var jeg også. Selfølgelig ville jeg da gerne have gået hjemme længere tid med ham, men sådan er livet og jeg havde en god følelse af at han var klar nok til det. Er så heller ikk typen der bare bryder ud i gråd på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.