Mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
3 synes godt om
5. marts 2014

et-ønske

Jeg er i uge 26+2 med tvillinger, og nu skal jeg jo sådan set mærke liv hver dag. Den ene tvilling mærker jeg meget, og flere gange hver dag, hun hikker og mosler rundt derinde. Den anden tvilling er bare helt vildt stille.... Jeg mærkede hende fra morgenen af, men ellers er der bare muse stille.... Selvom jeg prøver alle mulige tricks - så sker der intet!!! Hun har foranliggende moderkage, men burde hun ikke kunne bokse igennem den nu??

Kan ikke finde ud af om jeg skal gøre noget idag, eller vente til imorgen hvor jeg alligevel skal til fødselsforberedelse??
Jeg har jo mærket hende idag, men åhhhh jeg hader den forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Bak

et-ønske skriver:

Jeg er i uge 26+2 med tvillinger, og nu skal jeg jo sådan set mærke liv hver dag. Den ene tvilling mærker jeg meget, og flere gange hver dag, hun hikker og mosler rundt derinde. Den anden tvilling er bare helt vildt stille.... Jeg mærkede hende fra morgenen af, men ellers er der bare muse stille.... Selvom jeg prøver alle mulige tricks - så sker der intet!!! Hun har foranliggende moderkage, men burde hun ikke kunne bokse igennem den nu??

Kan ikke finde ud af om jeg skal gøre noget idag, eller vente til imorgen hvor jeg alligevel skal til fødselsforberedelse??

Jeg kender ikke noget til at være gravid med tvillinger, men da jeg var gravid, havde jeg også foranliggende moderkage, og det var ikke særlig tit jeg mærkede noget. Tror bare du skal mærke det hver dag. Ved 27. uge kunne der også sagtens gå mange timer mellem sparkene ved mig.

Tror sagtens du kan være rolig, men det er helt op til dig. Hellere ringe engang for meget

Anmeld

5. marts 2014

mbbuch

et-ønske skriver:

Jeg er 24+5 med tvillinger og mærker klart den ene mere end den anden. Faktisk næsten kun den ene. Tror slet ik du skal være nervøs...

Anmeld

5. marts 2014

et-ønske

mbbuch skriver:

Jeg er 24+5 med tvillinger og mærker klart den ene mere end den anden. Faktisk næsten kun den ene. Tror slet ik du skal være nervøs...

Så slår jeg koldt vand i blodet vildt at der er så stor forskel på dem spændende om der er lige så stor forskel når de kommer til verden

Anmeld

5. marts 2014

mbbuch

et-ønske skriver:

Så slår jeg koldt vand i blodet vildt at der er så stor forskel på dem spændende om der er lige så stor forskel når de kommer til verden

Ja det ved man jo ikke. Eller også er det bare den måde de ligger på. Jeg tror umiddelbart jeg har en livlig pige og en lidt mere stille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.