er klar til at tude lige nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.790 visninger
12 svar
9 synes godt om
5. marts 2014

Sjwf

jeg er pædagog studerende på 4 semester (2 år) og skal være mor for første gang her til sommer (glæder mig ) min barsel starter først når jeg har afsluttet 4 semester så det passer jo meget godt

Det der gør at jeg har lyst til at tude, er at hvis jeg vælger at holde et års barsel eller bare et halvt år, fra studiet starter jeg på den ny pædagog uddannelse, og der er så meget der er uklart omkring den endnu, og det er yderst frusterende... jeg er lidt trygheds narkoman lige på det område og bliver lidt ude af mig selv over alle de spørgsmål jeg har, men som der ikke rigtig er nogen der kan svare på endnu...

Jeg er begyndt at overveje både den ene og den anden mulighed, fx kunne jeg begynde på fjernstudie og så kan faren tage barsel sidste halve år mens jeg er i praktik, eller skal den lille starte i vuggestue som 6 måneder, men det er jo også tidligt. Jeg kunne evt også tage baby med i skole det første halve år (går kun i skole mandag til onsdag) men så står vi i samme problem når jeg skal i praktik. og er det overhovedet en god ide at tage en 1,5 måned gammel baby med i skole???

Eller skal jeg bare "bide" i det sure æble og færdig gøre min uddannelse på den nye måde, det er jo kun 1,5 år men så til gengæld kunne nyde min baby i et år....

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her tror bare jeg lige har brug for at luft lidt ud af mine frustrationer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

PernilleogLouis

Jeg havde valgt at tag det efter min barsel også på den nye uddannelse.

Barsel kommer aldrig tilbage og jeg ville nyde den hvis jeg var dig

Anmeld

5. marts 2014

modesty

Sjwf skriver: