Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lavet disse to og smidt dem i en gruppe for at vise dem frem Til min store overraskelse er der et par stykker der har skrevet at de gerne vil købe en.. Men har bare ingen anelse om hvad jeg kan tage for sådan en? De to her har taget ca 5 timer at lave i alt.. Hvad ville i give/tage hvis det var jer? De fylder ca et A4 papir hver..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUSO skriver: Altså syntes de er rigtig fine men ville ikke give særligt meget desværre måske 50-75kr/stk så det er nok ikke besværet værd at tegne dem for mig ihvertfald men fine er de
Altså syntes de er rigtig fine men ville ikke give særligt meget desværre måske 50-75kr/stk så det er nok ikke besværet værd at tegne dem for mig ihvertfald men fine er de
Har fået et 'bud' på 125 plus porto og det har jeg sagt ja til
Leob skriver: Har lavet disse to og smidt dem i en gruppe for at vise dem frem Til min store overraskelse er der et par stykker der har skrevet at de gerne vil købe en.. Men har bare ingen anelse om hvad jeg kan tage for sådan en? De to her har taget ca 5 timer at lave i alt.. Hvad ville i give/tage hvis det var jer? De fylder ca et A4 papir hver..
Ejj hvor er de fine! Hvis de var farvelagt kunne jeg godt finde på at købe Men jeg tror også jeg ville give det du har fået tilbudt, også selvom de var farvede
Janne T. skriver: Ejj hvor er de fine! Hvis de var farvelagt kunne jeg godt finde på at købe Men jeg tror også jeg ville give det du har fået tilbudt, også selvom de var farvede
Jeg er en hat til at farvelægge ting. Det ser altid grimt ud Hehe
GUSO skriver: Dejligt, det er skønt at man kan gøre andre glade med sine kreative evner
Dejligt, det er skønt at man kan gøre andre glade med sine kreative evner
Ja det er det Blev også vildt smirget over at nogen ligefrem vil købe en af mig
Leob skriver: Jeg er en hat til at farvelægge ting. Det ser altid grimt ud Hehe
Det var en skam Men jeg kender det godt
Janne T. skriver: Det var en skam Men jeg kender det godt
Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128