Hvad kan jeg tage for dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
15 svar
10 synes godt om
5. marts 2014

Leob

Har lavet disse to og smidt dem i en gruppe for at vise dem frem Til min store overraskelse er der et par stykker der har skrevet at de gerne vil købe en.. Men har bare ingen anelse om hvad jeg kan tage for sådan en? De to her har taget ca 5 timer at lave i alt.. 

Hvad ville i give/tage hvis det var jer? De fylder ca et A4 papir hver.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

GUSO

Altså syntes de er rigtig fine men ville ikke give særligt meget desværre måske 50-75kr/stk så det er nok ikke besværet værd at tegne dem for mig ihvertfald men fine er de

Anmeld

5. marts 2014

Leob

GUSO skriver:

Altså syntes de er rigtig fine men ville ikke give særligt meget desværre måske 50-75kr/stk så det er nok ikke besværet værd at tegne dem for mig ihvertfald men fine er de

Har fået et 'bud' på 125 plus porto og det har jeg sagt ja til  

Anmeld

5. marts 2014

StudPsyk

Leob skriver:

Har lavet disse to og smidt dem i en gruppe for at vise dem frem Til min store overraskelse er der et par stykker der har skrevet at de gerne vil købe en.. Men har bare ingen anelse om hvad jeg kan tage for sådan en? De to her har taget ca 5 timer at lave i alt.. 

Hvad ville i give/tage hvis det var jer? De fylder ca et A4 papir hver.. 

Ejj hvor er de fine! Hvis de var farvelagt kunne jeg godt finde på at købe Men jeg tror også jeg ville give det du har fået tilbudt, også selvom de var farvede  

Anmeld

5. marts 2014

GUSO

Dejligt, det er skønt at man kan gøre andre glade med sine kreative evner

Anmeld

5. marts 2014

Leob

Janne T. skriver:

Ejj hvor er de fine! Hvis de var farvelagt kunne jeg godt finde på at købe Men jeg tror også jeg ville give det du har fået tilbudt, også selvom de var farvede  

Jeg er en hat til at farvelægge ting. Det ser altid grimt ud Hehe

Anmeld

5. marts 2014

Leob

GUSO skriver:

Dejligt, det er skønt at man kan gøre andre glade med sine kreative evner

Ja det er det Blev også vildt smirget over at nogen ligefrem vil købe en af mig  

Anmeld

5. marts 2014

StudPsyk

Leob skriver:

Jeg er en hat til at farvelægge ting. Det ser altid grimt ud Hehe

Det var en skam Men jeg kender det godt  

Anmeld

5. marts 2014

Leob

Janne T. skriver:

Det var en skam Men jeg kender det godt  

Hehe  

Anmeld

5. marts 2014

SandraXOXO

Det er jo kunst så husk at sætte navn i hjørnet. Man kan altid drømme og om 100 år er de måske 200.000 værd. :-) Jeg synes pt at 200 inkl porto er fair. Det er jo et stort arbejde, men folk er nærige, og hvis de skal kunne sælges såå :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.