For høj værdi ved glukosebelastningstest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2014

ømor34

Hej alle I dejlige kvinder!

jeg er på siden dagligt og læse jeg laver eller besvarer dog sjældent indlæg da det tit er via min gamle telefon jeg bruger. Nu er det så mig der har brug for råd og jeres erfaringer. Jeg venter vores tredje barn. Jeg er i dag 29+3 og har i dag været til glykose belastning. Min blodsukkerværdi var forhøjet 10,8 så øv!  I forvejen bliver jeg fuldt tæt da jeg har pacemaker og lavt stofskifte. Nu er mit spørgsmål så hvilke hensyn skal jeg tage i forhold til graviditets sukkersygen og hvilke ekstra undersøgelser kommer der?

på forhånd tak for svarene.

VH

Ømor34

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Rockertand

ømor34 skriver:

Hej alle I dejlige kvinder!

jeg er på siden dagligt og læse jeg laver eller besvarer dog sjældent indlæg da det tit er via min gamle telefon jeg bruger. Nu er det så mig der har brug for råd og jeres erfaringer. Jeg venter vores tredje barn. Jeg er i dag 29+3 og har i dag været til glykose belastning. Min blodsukkerværdi var forhøjet 10,8 så øv!  I forvejen bliver jeg fuldt tæt da jeg har pacemaker og lavt stofskifte. Nu er mit spørgsmål så hvilke hensyn skal jeg tage i forhold til graviditets sukkersygen og hvilke ekstra undersøgelser kommer der?

på forhånd tak for svarene.

VH

Ømor34

Det skal helt klart være sundhedspersonale, der vejleder i din situation, så spørg dem.

Anmeld

5. marts 2014

et-ønske

Du skal følges på sygehuset med scanninger, målinger, samtaler osv
Er sikker på du får en indkaldelse fra sygehuset.

Er selv lige startet på insulin tæller ned til denne her tilstand er overstået max 90 dage tilbage

Anmeld

5. marts 2014

ømor34

Tusind tak for svar begge to. Jeg skal allerede i morgen af sted til OUH og tale med både en sygeplejerske og en diætist så det er godt.

Det hele har været lige lidt overvældende  og jeg glæder mig til at tale med dem derinde.

VH

Ømor 34

Anmeld

5. marts 2014

Snevejr84

Du skal til samtaler på sygehuset, måle dit blodsukker og til ekstra scanninger.
Jeg har haft det siden uge 19 men kan heldigvis styrer det igennem kosten alt efter hvilket sygehus du høre til, så bliver du sat igen omkring terminsdatoen eller nat bebs nærmer sig 4 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.