Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle I dejlige kvinder!
jeg er på siden dagligt og læse jeg laver eller besvarer dog sjældent indlæg da det tit er via min gamle telefon jeg bruger. Nu er det så mig der har brug for råd og jeres erfaringer. Jeg venter vores tredje barn. Jeg er i dag 29+3 og har i dag været til glykose belastning. Min blodsukkerværdi var forhøjet 10,8 så øv! I forvejen bliver jeg fuldt tæt da jeg har pacemaker og lavt stofskifte. Nu er mit spørgsmål så hvilke hensyn skal jeg tage i forhold til graviditets sukkersygen og hvilke ekstra undersøgelser kommer der?
på forhånd tak for svarene.
VH
Ømor34
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ømor34 skriver: Hej alle I dejlige kvinder! jeg er på siden dagligt og læse jeg laver eller besvarer dog sjældent indlæg da det tit er via min gamle telefon jeg bruger. Nu er det så mig der har brug for råd og jeres erfaringer. Jeg venter vores tredje barn. Jeg er i dag 29+3 og har i dag været til glykose belastning. Min blodsukkerværdi var forhøjet 10,8 så øv! I forvejen bliver jeg fuldt tæt da jeg har pacemaker og lavt stofskifte. Nu er mit spørgsmål så hvilke hensyn skal jeg tage i forhold til graviditets sukkersygen og hvilke ekstra undersøgelser kommer der? på forhånd tak for svarene. VH Ømor34
Tusind tak for svar begge to. Jeg skal allerede i morgen af sted til OUH og tale med både en sygeplejerske og en diætist så det er godt.
Det hele har været lige lidt overvældende og jeg glæder mig til at tale med dem derinde.
Ømor 34
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128