Er så forvirret! (Formodet vandafgang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
10 svar
10 synes godt om
4. marts 2014

ette1987

Nå da jeg badede den store gik der en skylle, og bukserne var gennemblødt. På gulvet var der også noget. Og der lugtede af sæd! Så på fg med os, hvor hun mærker og jeg er en cm åben. Meeeen hun kan ikke presse vand ud. Men på baggrund af det jeg fortæller vurdere hun vandet er gået. Vi er sendt hjem til der kommer veer, og ellers er der igangsættelse kl 18 i morgen. Hvis jeg havde knastørre bind indtil i morgen, så behøvede vi dog ikke komme...

Har godtnok en mærkelig fornemmelse.. Det MÅ have været vandet der gik. Det løb også da jeg talte med jm i telefonen, og trusser + bukser var gennemblødte. Havde lidt små veer da vi var på fg, og jm mente jeg selv ville gå i fødsel inden for 24 timer, men jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Tøjet var stadig vådt da vi kom hjem, og lugter på ingen måde af tis. Havde også vandafgang med den store, og det føltes ligesådan. Hvad skal man lige tro????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

tine1985

ette1987 skriver:

Nå da jeg badede den store gik der en skylle, og bukserne var gennemblødt. På gulvet var der også noget. Og der lugtede af sæd! Så på fg med os, hvor hun mærker og jeg er en cm åben. Meeeen hun kan ikke presse vand ud. Men på baggrund af det jeg fortæller vurdere hun vandet er gået. Vi er sendt hjem til der kommer veer, og ellers er der igangsættelse kl 18 i morgen. Hvis jeg havde knastørre bind indtil i morgen, så behøvede vi dog ikke komme...

Har godtnok en mærkelig fornemmelse.. Det MÅ have været vandet der gik. Det løb også da jeg talte med jm i telefonen, og trusser + bukser var gennemblødte. Havde lidt små veer da vi var på fg, og jm mente jeg selv ville gå i fødsel inden for 24 timer, men jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Tøjet var stadig vådt da vi kom hjem, og lugter på ingen måde af tis. Havde også vandafgang med den store, og det føltes ligesådan. Hvad skal man lige tro????

Lyder da bestemt som vandet! Er der sket mere i nattens løb?? Håber du er godt i gang med fødsel

Anmeld

7. marts 2014

ette1987

tine1985 skriver:

Lyder da bestemt som vandet! Er der sket mere i nattens løb?? Håber du er godt i gang med fødsel

Det var ikke vandet. I så fald kun for vandet... Meeen fik veer onsdag morgen, og kl 20.27 onsdag aften kom lækre lillebror til verden. 4090 gram og 53 cm <3

Anmeld

7. marts 2014

mille25

ette1987 skriver:

Det var ikke vandet. I så fald kun for vandet... Meeen fik veer onsdag morgen, og kl 20.27 onsdag aften kom lækre lillebror til verden. 4090 gram og 53 cm <3

Tillykke med lillebror.

Anmeld

7. marts 2014

Kløver

ette1987 skriver:

Tillykke med lillebror

Anmeld

7. marts 2014

Kay

ette1987 skriver:

Det forvand der snød også mig... Men godt du har født... Og tillykke 

Anmeld

7. marts 2014

Mmy87

"Forvand"? Hvad skal det betyde? 

Anmeld

7. marts 2014

MomInTheMaking

Mmy87 skriver:

"Forvand"? Hvad skal det betyde? 

Ja, det har jeg heller ikke hverken prøvet eller hørt om.

Anmeld

7. marts 2014

Clisolka

Det forvand snød også mig i min første graviditet

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

8. marts 2014

ette1987

Tusind tak

Jamen forstod sådan at der ligesom er et lille kar vand og så endnu en hinde inden du når ind til fostervandet. Så går den forreste del bare er der jo reelt ikke vandafgang Men det kunne også være tynd udflåd i vild mængde jeg havde haft. Selve vandet var ihvertfald urørt indtil jm prikkede det da jeg var 8,5 cm åben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.