Feedback på ny webshop www.akrobath.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
7 svar
8 synes godt om
4. marts 2014

Akrobath

Hej

jeg vil høre, om I vil hjælpe os med at give feedback på vores nye webshop www.akrobath.dk Hvor vi forhandler farverigt børnetøj og accessories.

Vi er ved at udluse de sidste børnesygdomme, men vi har nok set så mange gange på den, at vi er ved at stirre os blinde.

Vi har haft problemer med, at siden ikke fungere optimalt fra eksempelvis gammel version af windows, men er generelt interesseret i alle seriøse tilbagemeldningen I kan give, for at gøre det bedre. 

Håber vi kan hente lidt hjælp her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

stjernehimmel

Har lige givet den en hurtig kig...

Det første jeg bider mærke i, og som kan være til gene for mig er at jeres skrift i jeres menu er lille....  Jeg ville personligt ændre den så den var i fed skrift.....

Når jeg går ind på en kategori, mangler jeg på den beskrivelse der er hvad størrelse det er fra og til... så jeg ikke behøver at skulle trykke på varen og læse nærmere om den....

Ellers synes jeg det ser rigtig godt ud...... mon ikke jeg liiiige skal ha luret jeres vare ud 

Anmeld

5. marts 2014

Akrobath

stjernehimmel skriver:

Har lige givet den en hurtig kig...

Det første jeg bider mærke i, og som kan være til gene for mig er at jeres skrift i jeres menu er lille....  Jeg ville personligt ændre den så den var i fed skrift.....

Når jeg går ind på en kategori, mangler jeg på den beskrivelse der er hvad størrelse det er fra og til... så jeg ikke behøver at skulle trykke på varen og læse nærmere om den....

Ellers synes jeg det ser rigtig godt ud...... mon ikke jeg liiiige skal ha luret jeres vare ud 

Fedt fedt fedt

Tusind tak for din tilbagemelding Kan udemærket se at skriften er lille, når du siger det. Og ang størrelsesvejledning, vil vi prøve at få arbejdet det ind i frontteksten, så man ikke behøver gå ind på hver eneste ting.

SÅ DEJLIGT med andre øjne Tak fordi du gad bruge tid på at hjælpe os

Anmeld

5. marts 2014

ano14316

Akrobath skriver:

Hej

jeg vil høre, om I vil hjælpe os med at give feedback på vores nye webshop www.akrobath.dk Hvor vi forhandler farverigt børnetøj og accessories.

Vi er ved at udluse de sidste børnesygdomme, men vi har nok set så mange gange på den, at vi er ved at stirre os blinde.

Vi har haft problemer med, at siden ikke fungere optimalt fra eksempelvis gammel version af windows, men er generelt interesseret i alle seriøse tilbagemeldningen I kan give, for at gøre det bedre. 

Der er demo tekst i jeres footer, ikke hele templatet er oversat til dansk, i har en pil i højre side af topmenuen uden funktion.
Jeg synes ikke den grønne farve med hvid tekst er behagelig at læse på..

Er det bed vilje at klodsen til K i .dk er mindre end de andre?

Når jeg lægger være i kurven tæller den ikke op..

Der er list at arbejde med endnu synes jeg... Ville ikke mene den er færdig ihvertfald...

Håber i kan bruge det...

Anmeld

5. marts 2014

Mor Christa

Efter min mening er der en smule for meget dropshadow, da trenden for 13-14 er et meget flat og skandinavisk look, synes jeg at de skal pilles af I forhold til farver ville jeg nok heller ikke have så skrigende farver - Det er jo en dansk babyside, og derfor bør farverne måske afspejle hele det her "babylook" lidt mere. Jeg kan godt lide ideen om at det er de forskellige farver, men jeg ville gøre dem mere bløde. 
Desuden mener jeg også at for user experience burde I gøre teksten i menuen en smule større.

Jeg går ud fra at hover på menuen er lavet med jQuery - i så fald så ville jeg forkorte fade-effekten så der kommer en hurtigere hover når man hover over menupunkterne i sidebaren - eller måske gøre kontrasten på hoveren en smule mere kraftig. 
Super fedt at I har optimeret den således at den er responsive - det er jo nærmest uundværligt nu til dags ;-)
Kan godt lide ideen om en sticky footer, men det er dælme svært at læse hvad der står omkring cookies, måske i skulle pille noget opacity af på den

Håber det kunne bruges

Anmeld

5. marts 2014

Autostol.dk

Hermed en række indput i takt med, at jeg støder ind i tingene - jeg har været "hård" og kommer med min mening + kommentere ud fra de ting, der "normalt" bliver anbefalet at gøre så webshoppen får succes:

• Der sker alt for meget på jeres forside - kan ikke sige 100% hvad det er, men man bliver forvirret. "Mest solgte" vil jeg ikke vise på sådan en markant plads. "Sete varer" vil jeg fjerne. 
  • Hvid tekst på grøn baggrund er svært at læse
  • Skrifttypen er alt for lille. I kan sagtens gå op i en str. 11 eller 12.
  • Jeres "vis" under produkterne er ikke særlig stor og svær at se. Ved man kan klikke på billederne og teksten, men ikke alle opdager dette.
  • Både paypal og ewire - hvorfor ikke en rigtig dankort løsning? ellers kun ha den ene (logoer på forsiden)
  • Nyhedsbrev bør ikke være i bunden - det er den vigtigste salgskanal i fremtiden, så den skal fremhæves og ikke være grå.
  • På produktsiden skal "mest solgte", "sete varer" fjernes
  • "tilføj til kurv er næsten usynlig - den skal have en markant farve.
  • Føre man musen over "kurven" kommer der en dropdown, men knappen "kasse" er igen næsten usynlig. 
  • Det skal væretydeligt, hvad i tager i fragt. Jeg måtte hen i kurven for, at se, at det koster 25 kr. - kan se i betingelser, at du har frifragt ved 250 kr. Hvorfor ikke fortælle det? Eller skrive i kurven, at hvis du køber for xxx kr. mere er der fri fragt - det giver mersalg. (kan se du i bunden skrive om frifragt - det er ikke tydeligt nok)
  • I kurven - når man ser et "rabat" felt får det straks folk til, at søge efter rabatkoder og derved kommer de væk fra din side og glemmer måske at komme igen. Så den kan fjernes og kun have på siden i perioder, hvor i har rabatkoder.
  • Når jeg skal betale, kan jeg vælge mellem paypal og ewire - hvorfor begge dele? Hvorfor ikke blot vise kort mulighederne - mange ved ikke hvad ewire eller paypal er og derfor tror man ikke, at man kan betale med visa/dankort - så jeg vil blot vise ikonerne
  • Fjern "mest solgte" i kurven - du vil jo ikke have folk væk fra kurven, når de først er kommet dertil.
  • Prøv at lav denne søgning  https://www.google.dk/search?q=site%3Ahttp%3A%2F%2Fakrobath.dk%2F&oq=site%3Ahttp%3A%2F%2Fakrobath.dk%2F&aqs=chrome..69i57j69i58.1783j0j9&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=site:akrobath.dk - så kan du se, hvordan google ser og viser dine sider. Lige nu er der ikke meget beskrivelse/tekst der får folk til at klikke på dine resultater. Du skal skrive unikke titler og beskrivelser til alle produkter. 
  • På dine kategori sider bør du skrive 300-400 ord om de produkter du har - sådan at denne side indeholder en tekst om ugler, så du kan blive fundet på søgninger ang ugler.  http://akrobath.dk/da/3-uglehuer
  • I kategori oversigterne er din "tilføj til kurv" knap igen usynlig.
  • Kundefeedback - i bør anvende trustpilot.dk, da det er noget folk kender og bruger - ikke have jeres egen.
  • Din søgning virker ikke. Hvis jeg søger på "ugler" finder jeg ikke noget. Men søger jeg på "ugle" så kommer der noget. Din søgning bør kunne finde ud af, at den skal vise "ugle" på "ugler" søgningen.

Det var lige de punkter jeg faldt over i første omgang

Anmeld

5. marts 2014

Giraffen

Akrobath skriver:

Hej

vil bare lige gi  til navnene - elsker ordet "flæserumpe"

Anmeld

7. marts 2014

Akrobath

Tusind tak for alt jeres feedback. Vi er utrolig glade for at I har haft tid og lyst til at hjælpe os med at optimere vores hjemmeside. Vi har bestemt noget at arbejde med

Vi har dog fået en lille reminder om, at vi ikke må reklamere for vores hjemmeside uden at købe en annonce. Det beklager vi selvfølgelig, og vil fremadrettet holde os til de gældende regler her på baby.dk. 

Men endnu engang TUSIND TAK for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.