bør jeg ligge noget i det?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. marts 2014

Anonym trådstarter

da jeg fik min søn for 6 år siden havde jeg slem svangerskabsforgiftning... Det var sådan at da jeg blev indlagt havde jeg utrolig meget vand i kroppen, tårnhøjt blodtryk og meget lav temperatur...

I denne graviditet er jeg blevet spurgt om jeg har vand i kroppen hver gang jeg har været til en eller anden form for kontrol, men nu er jeg 35+6 og har de sidste par dage oplevet at der er kommet lidt i mine ben... nu her fik jeg så set lidt ekstra på mine ben og bemærkede at min venstre ankel er næsten dobbelt så stor som højre og jeg kan ikke nå min fod - selvom jeg normalt kan nå tæerne næsten uden problemer... Bør jeg ringe til lægen/fødegangen eller hvad ville I gøre?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Savvy

Jeg ville kontakte FG - om det så var for at få ro i sindet

Anmeld

4. marts 2014

ano14316

Anonym skriver:

da jeg fik min søn for 6 år siden havde jeg slem svangerskabsforgiftning... Det var sådan at da jeg blev indlagt havde jeg utrolig meget vand i kroppen, tårnhøjt blodtryk og meget lav temperatur...

I denne graviditet er jeg blevet spurgt om jeg har vand i kroppen hver gang jeg har været til en eller anden form for kontrol, men nu er jeg 35+6 og har de sidste par dage oplevet at der er kommet lidt i mine ben... nu her fik jeg så set lidt ekstra på mine ben og bemærkede at min venstre ankel er næsten dobbelt så stor som højre og jeg kan ikke nå min fod - selvom jeg normalt kan nå tæerne næsten uden problemer... Bør jeg ringe til lægen/fødegangen eller hvad ville I gøre?...

Man bliver ved alle undersøgelser spurgt om ødem, det skal udfyldes i vandrejournalen...

Med en forhistorie med svamgerskabsforgiftning ville jeg ringe...

Elles ville jeg se det an til i morgen, evt gå/cykle en tur i aften og se om fortager sig lidt...
Hvad siger vægten? Har du tager meget på de sidste par dage..?

Anmeld

4. marts 2014

Hullabullabulla

Jeg ville ringe.... Men nu havde jeg også selv slem ssf og blev sat igang 36+5 pga det..

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Man bliver ved alle undersøgelser spurgt om ødem, det skal udfyldes i vandrejournalen...

Med en forhistorie med svamgerskabsforgiftning ville jeg ringe...

Elles ville jeg se det an til i morgen, evt gå/cykle en tur i aften og se om fortager sig lidt...
Hvad siger vægten? Har du tager meget på de sidste par dage..?

jeg ved ikke om jeg har taget på eller ej, for vi ejer ikke en vægt....

men jeg kontaktede fødegangen og kom derud til et tjek hvor alt var fint... men aftalte med jordemoren at jeg skal komme derud igen på mandag - bare lige for en sikkerheds skyld...

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg ville ringe.... Men nu havde jeg også selv slem ssf og blev sat igang 36+5 pga det..

jeg gik fra at have det helt fint torsdag formiddag til at gå i kramper fredag aften, så knægten er født ved kejsersnit 39+0... 

Jeg ringede til fødegangen og kom derud til et tjek hvor alt var fint... men aftalte med jordemoren at jeg skal komme derud igen på mandag - bare lige for en sikkerheds skyld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.