Jeg er så glaaaaaaad...! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
8 svar
18 synes godt om
4. marts 2014

mortilfreja

Var til tryghedsscanning i dag og så den smukkeste lille spire med et hjerte der banker derudaf 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Frk.S

Skønt!! Stort tillykke med den lille spire.

Anmeld

4. marts 2014

mortilfreja

Frk.S skriver:

Skønt!! Stort tillykke med den lille spire.

Tak 

Anmeld

4. marts 2014

Ayasmor

Hvor er det dejligt med en god scanning Så kan der komme lidt ro på. Jeg havde virkelig også brug for den tidlige scanningen og kunne slappe meget mere af bagefter Hvor langt er du henne?

Hilsen Sara

Anmeld

4. marts 2014

mortilfreja

Ayasmor skriver:

Hvor er det dejligt med en god scanning Så kan der komme lidt ro på. Jeg havde virkelig også brug for den tidlige scanningen og kunne slappe meget mere af bagefter Hvor langt er du henne?

Hilsen Sara

Ja jeg har meget mere ro på Nu  

Efter min egen beregning er jeg 6+3 men hun kunne ikke terminberegne endnu så skal scannes igen om 14 dage så hun kan fastslå termin. Men hun mente at det nok passede meget godt med hvad jeg selv havde regnet mig frem til 

Anmeld

4. marts 2014

Kay

mortilfreja skriver:

Efter min egen beregning er jeg 6+3 men hun kunne ikke terminberegne endnu så skal scannes igen om 14 dage så hun kan fastslå termin. Men hun mente at det nok passede meget godt med hvad jeg selv havde regnet mig frem til 

Stort tillykke

Anmeld

4. marts 2014

Ayasmor

mortilfreja skriver:

Så er det nok ikke helt ved siden af Og da ikke tosset med en scanning mere om 14 dage

Anmeld

4. marts 2014

mortilfreja

Kay skriver:

Stort tillykke

Tak 

Anmeld

4. marts 2014

mortilfreja

Ayasmor skriver:

Så er det nok ikke helt ved siden af Og da ikke tosset med en scanning mere om 14 dage

Ja det er super 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.