Velkommen til mit nye liv, nu er ferien slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Siber

Hej Tøser,

Ja så er mit nye liv startet. Vi kom hjem fra ferie mandag aften, så tirsdag startede mit nye liv, og jeg har glædet mig rigtig meget!

Jeg starter dagen med mavebøjninger og rygbøjninger (det der med om aftenen, det duer ikke for mig)
Jeg spiser en dl havregryn med skummetmælk og frisk frugt
Jeg har tre halve rugbrød med i madpakken + frugt og grønt
Jeg spiser efter y modellen til aftensmad, dvs en 1/3 mad, 1/3 ris/pasta/kartofler, og halvdelen grønt + salat oven i.

Mellem måltider holder jeg mig til det sunde.

Jeg har nu købt ind til Evas sunde boller, og laver en dej lige om lidt til i morgen!

I denne uge har jeg desværre ikke tid til at komme til Elexia (træningscenter i Norge) min mand er ved at køre Johanna ind i BH, og når jeg kommer hjem fra job, ja så tager han på job (det er godt med flex tid!)

Jeg cykler nu på arb. og jeg henter og bringer børn på cykel, der er godt nok ikke så langt, men her i Norge er der smæk fyldt med bakker, op, ned op ned. Det gir godt!

Vi har lavet et nyt skema, så jeg kan tjene penge på min nye livsstil, det er bonus fra min søde mand!

Men søde tøser vil I have min vægt og mål rundt om maven eller hvordan skal vi/ hvordan gør i det?

Knus Siber, der vil spise lidt frugt og holde sig langt væk fra sukker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

NaFe

Vor er det bare super du er kommet igang....

har selv tabt 9 kg siden maj måned, og det bare fedt altså...mangler dog stadig over 10 kg før jeg er tilfreds....Selv bruger jeg en sider der hedder madlog.dk. der kan man skrive alt ind man spiser. skrive sin vægt og mål ind og se dem i en kurve...det er altså bare movitiation der vil noget, når ma bare ser den vægtkurve gå nedad...kan stærkt anbefales..

igen stort tillykke med a du er kommet igang..og al held og lykke

hilsen natasja

Anmeld

5. august 2009

Sweet1978

Velkommer i klubben, de fleste af os opdaterer hver mandag, med hvor vi er nu personlig bruger jeg kun vægten ikke målebånd, men du gør som du lyster.

Anmeld

5. august 2009

Honningblomst

Ih, altså...velkommen til...
Tror de fleste bare har vægten...jeg synes nu mål er ret gode og sigende også.

Hvor meget skal du tabe og hvor lang tid vil du bruge....hvis vi da må vide det-smiler

Dejene til bollerne kan jeg se at nogle har lavet for tynd, så den skal have en god tyk konsistens, så du slipper for de bliver flade-smiler- tro lige jeg vil smække en dej sammen også, har ikke fået lavet fordi jeg har været alene hjemme nu i fem dage..

Knus og held og lykke med det..

Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.