Ihh jeg vil......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
22 svar
16 synes godt om
4. marts 2014

MIWULA

FØDE min prinsesse nu.. hehe.. Er så utålmodig og især efter alle de tegn på en begyndende fødsel som jeg har haft flere gange nu..

Skal til jm idag og håber sådan på hun vil lave hindeløsning..

Nogle der har fået det i uge 38+3 eller der omkring??

Kom så lillesøster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Trekløver(:

MIWULA skriver:

FØDE min prinsesse nu.. hehe.. Er så utålmodig og især efter alle de tegn på en begyndende fødsel som jeg har haft flere gange nu..

Kom så lillesøster..

Umiddelbart tror jeg ikke jm, vil lave hindeløsning når du "kun" er 38+3. Der er jo stadig lidt til termin, og hvis du ikke har store gener, kan jeg ikke se, hvorfor hun skulle det

Men for at din prinsesse snart er klar, og vil ud til sin mor og far

Anmeld

4. marts 2014

MIWULA

M_V skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke jm, vil lave hindeløsning når du "kun" er 38+3. Der er jo stadig lidt til termin, og hvis du ikke har store gener, kan jeg ikke se, hvorfor hun skulle det

Men for at din prinsesse snart er klar, og vil ud til sin mor og far

Min veninde fik lavet hindeløsning før hendes termin og det er samme sted.. Jeg ved jeg er åben og sån for at man kan lave det da jeg har været på fg her lørdag fordi jeg havde veer natten til lørdag..

Jeg er pisse bange for at skulle sættes igang da jeg mener det var det der gjorde min fødsel var så hård sidst også mener jeg og har hørt at hindeløsning er en mere naturlig måde..

Gik til uge 42+0 med min søn..

Dog har jeg graviditetssukkersyge denne her gang og må derfor ikk gå til uge 41+0.

Anmeld

4. marts 2014

justagirl

MIWULA skriver:

Kom så lillesøster..

haha - jeg har det på samme måde! ..

jeg rammer dog først 36+0 på torsdag.. og jeg er bare slet ikke sådan en person der kan klare og vente!!! -.-

jeg håber snart din prinsesse gider ud har fulgt dig så længe nu vil gerne se hende

Anmeld

4. marts 2014

Trekløver(:

MIWULA skriver:

Min veninde fik lavet hindeløsning før hendes termin og det er samme sted.. Jeg ved jeg er åben og sån for at man kan lave det da jeg har været på fg her lørdag fordi jeg havde veer natten til lørdag..

Jeg er pisse bange for at skulle sættes igang da jeg mener det var det der gjorde min fødsel var så hård sidst også mener jeg og har hørt at hindeløsning er en mere naturlig måde..

Gik til uge 42+0 med min søn..

Dog har jeg graviditetssukkersyge denne her gang og må derfor ikk gå til uge 41+0.

Så er det jo en anden sag, så håber jeg da hun vil lave en, så du forhåbentlig slipper for at blive sat i gang

Anmeld

4. marts 2014

justagirl

hindeløsning hvad er det helt præcist ?

Anmeld

4. marts 2014

MIWULA

justagirl skriver:

haha - jeg har det på samme måde! ..

jeg rammer dog først 36+0 på torsdag.. og jeg er bare slet ikke sådan en person der kan klare og vente!!! -.-

jeg håber snart din prinsesse gider ud har fulgt dig så længe nu vil gerne se hende

Hehe nej jeg er bestemt heller ikk tålmodigheds menneske når det gælder sådan noget her..

Ihhh tusind tak.. Håber også hun snart vil ud..

Anmeld

4. marts 2014

Nadia&Daniel

MIWULA skriver:

Kom så lillesøster..

KOM SÅ PRINSESSE

Anmeld

4. marts 2014

MIWULA

justagirl skriver:

hindeløsning hvad er det helt præcist ?

Det er hvor jm tager sine fingere op og løsner nogle hinder der sidder lige ved babys hoved. Men livmodermunden skal være åben før hun kan gøre det..

Anmeld

4. marts 2014

MIWULA

M_V skriver:

Så er det jo en anden sag, så håber jeg da hun vil lave en, så du forhåbentlig slipper for at blive sat i gang

Præcis.. Tak.. Men jo ikke sikkert hun vil alligevel.. Håber dog..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.