Ja igår da jeg stod på rådhuset kunne jeg mærke jeg begyndte at bløde

så skyndte mig ud på toilettet og ja der var blod og ikke bare en lille smule. Sad der nok i 5 min hvor der også kom en lille klump ud. Sad bare og stortudede

og vidste slet ikke hvem jeg skulle ringe til så ringede til min mor.
Hun rådede mig til at få personalet til at ringe efter en ambulance og det gjorde de og var super søde.
Jeg kan bare ikke andet end at græde. Jeg var 11+5 igår og så bare fanden malet på væggen.
Min kæreste var i fuld fart på vej fra sit arbejde.
Blev så kørt på akutmodtagelsen på skadestuen hvor de lige kiggede på mig. Fik så en tid på gynækologisk afsn. Ca 3 timer senere.
Så vi besluttede os for at tage hjem inden, for jeg ville rigtig gerne have noget rent tøj på og noget at spise.
Men som jeg rejste mig for at tage jakke på kunne jeg bare mærke blodet løbe ned at mine ben

Så fik nogle trusser og stort bind og et par engangs bukser af hospitalet og så blev vi i stedet. Det følte jeg mig klart mest tryg ved.
Så vi gik i kantinen og fik noget mad og prøvede ellers at få ventetiden til at gå, hvilket altså kan være svært på et hospital og man vil bare have vished om hvordan det står til.
Men efter laang ventetid kommer vi endelig ind og bliver undersøgt. Og man ligger ærligtalt bare og venter på den dårlige nyhed da hun siger...
Der er et fint hjerteslag her

og straks begynder jeg at tude af glæde.. og så siger hun så... og tillykke der er 2

WHAT???? 2??? Altså tvillinger!!!! Kunne slet ikke fatte det, ej heller min kæreste.. Det er jo for vildt.
Man kommer ind i den tro at det hele faktisk er slut men finder så ud af man venter tvillinger så har det godt

Lægen sagde at hun ikke kunne se hvor jeg skulle bløde fra. Alt så fint ud. Hun kunne selvfølgelig ikke sige at der måske ikke var noget under opsejling, så vi måtte se de næste dage an.
Men lige nu føler vi os bare så optimistiske og at det hele nok skal gå.

Dog skal den lige sluges at vi venter os tvillinger og at Sebastian får 2 små søskende.

Tak fordi du lyttede. Havde virkelig brug for at komme af med hele oplevelsen