Hvad kan det skyldes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. marts 2014

Anonym trådstarter

Da jeg stod op her til morgen blev jeg overmandet af svimmelhed som ikke vil slippe, med mindre jeg ligger ned på ryggen. 

Kvalme og opkast fulgte pludselig trop, trods jeg ligger i sengen. 

Er idag 38+4.  

Er bange for hvad det kan skyldes ? Nogen erfaringer med dette så langt henne i graviditet ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

*Mor Til Albert*

Har ikke oplevet det du beskriver, men tillader mig alligevel, at sende gode energier afsted i din retning.

Anmeld

4. marts 2014

LMX

Anonym skriver:

Da jeg stod op her til morgen blev jeg overmandet af svimmelhed som ikke vil slippe, med mindre jeg ligger ned på ryggen. 

Kvalme og opkast fulgte pludselig trop, trods jeg ligger i sengen. 

Er idag 38+4.  

Er bange for hvad det kan skyldes ? Nogen erfaringer med dette så langt henne i graviditet ? 

Det kan skyldes flere ting.. Så jeg ville nok lige hive fat i FG.

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Kvalmen er pt aftaget men er så svimmel at jeg kun kan ligge ned 

Anmeld

4. marts 2014

Lrm

Har du fået nok væske? Eller har du Tildens til en lav blodprocent? 

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Har du fået nok væske? Eller har du Tildens til en lav blodprocent? 

Har fin blodprocent det blev tjekket for en lille uges tid siden. 

Tænkte også først i væskemangel, men har drukket en del vand nu og det lader ikke til at hjælpe spor.  Og forklare ikke kvalme og opkast ?

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Har fin blodprocent det blev tjekket for en lille uges tid siden. 

Tænkte også først i væskemangel, men har drukket en del vand nu og det lader ikke til at hjælpe spor.  Og forklare ikke kvalme og opkast ?

Kvalme og opkast kan godt være tegn på dehydering....

Har du prøvet at drikke/spise noget sød... tænker det evt kan være dit blodsukker....

Go bedring til dig 

Anmeld

4. marts 2014

M&J87

Svimmelhed kan være tegn på højt blodtryk! Som iforb. med utilpashed og kvalme kan være tegn på svangerskabs forgiftning! Kontakt FG

Anmeld

4. marts 2014

SjeBets

jeg dejsede rundt på job da jeg var 36+ et eller andet... og endte med at blive hentet af ambulancen fordi jeg kunne ikke rejse mig uden at være ved at besvime igen, og det var for lavt blodtryk .. hva sagde det nu ... jo. 70 over 40 eller omvendt .. men alt alt for lavt og ikke godt... men de kunne ikke gøre noget ved det , så slappe af .. gik heldigvis på barsel ugen efter så var det ok ...

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej igen  har været på fg hvor de kunne konstatere for lavt blodtryk.  Skal til jordemorkontrol igen i morgen, så må vi se hvad der skal se videre hen.

Tusind tak for jeres svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.