jeg er ledig og skal snart starte i aktivering.
men jeg går og venter fra på nogle jobs jeg har søgt og været til samtale på, plus at et vikarbureau lige har ringet og sprugt om jeg var intra' i bla bla og om jeg lige ville sende mit CV, og de havde kun mig og en anden de ville sende til samtale på dette job 

Men nu er det sådan at jeg har ringet til jobcenteret 117 gange og de siger bare at jeg snart skal i aktivering og sidst jeg snakkede med dem sagde de osse at der osse var en løntilskudsjob som de ville lægge mit CV hentil 
men hver gang jeg spørger hvornår de indkalder mig til aktivering (evt løntilskud) er svaret bare SNART
Jeg har været til de timer hvor man får forklaret om aktivering, også laver jobplan og skal vælge hvilke ønsker man har til aktiverings job. Også her var svaret til hvornår: SNART
i de sidste 4 uger jeg har snakket med jobcenteret har svaret været snart, mon "snart" for 4 uger siden er mindre snart end dagens "snart" 

3.png" alt="" />
jeg går og tripper for svar de jobs jeg har søgt og svar på vikarjobbet, og jeg vil bare gerne vide hvornår der SKER noget
Jeg er altså en planlægger type, og jeg ved at der snart sker "noget" men jeg aner ikke hvornår og det dur bare ikke i mit hovedet 
Er der nogen der ved når man bliver indkaldt til aktivering, hvor længe der står går før man skal starte?
fx får man brev (elektronisk) og skal så starte den kommende mandag - eller er det nærmere at man skal starte dagen efter?
jeg er noget så træt af at jeg intet får at vide.
det er sgu så røvirretrerende at gå ledig, og jobcenteret så bare ikke har nogle svar
ikke mere konkrete end SNART ihvertfald 
Anmeld