Billeder! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2014

oktober2014

Godaften de damer 

Må jeg ikke se hvordan jeres baby sov fra de var 0-1 år? billeder osv, til inspiration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

MissTas

oktober2014 skriver:

Godaften de damer 

Må jeg ikke se hvordan jeres baby sov fra de var 0-1 år? billeder osv, til inspiration!

Har ikke lige nogen billeder.. men Annastacia sov de første 2 mrd inde ved os i hendes lift, men hun vågnede ofte hvis vi vendte os og samtidig har hun altid moslet rundt, så hun vågnede også altid af hvis hendes arm eller ben stødte mod kanten af liften. Så da hun var 8 uger gammel kom hun på eget værelse i sin tremmeseng med sengerend omkring og fra den dag har hun sovet igennem

Anmeld

3. marts 2014

Lykke:)

oktober2014 skriver:

Godaften de damer 

Julius sover med en "krammeklud." Han sover ikke hvis ikke han ligger og krammer med den det har han gjort ligesiden han var helt nyfødt.

Og så kan han sove på de mærkeligste måder

Anmeld

3. marts 2014

Mother-love

Isabella havde en tremmeseng der stod helt op af min side af sengen. Og der lå hun i hendes lift. Altså oppe i tremmesengen.

Anmeld

3. marts 2014

Benjamins'mor

oktober2014 skriver:

Godaften de damer 

Har kun dette hvor hun er faldet i søvn på legetæppet 3,5 måned gammel.
Tager ikke billeder af hende når hun sover normalt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2014

Benjamins'mor

Men hun sov de første 4 måneder i lidt i tremmesengen hos os. Nu sover hun i liften på gulvet hos os. I løbet af ugen skal hun ind på eget værelse da liften er ved at være for lille.

Anmeld

4. marts 2014

oktober2014

Okay, jeg må have formuleret mig lidt forkert - jeg var træt!

Jeg mener billeder af soveplads/vugge/tremmeseng Men dejlige børn!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.