Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mbbuch skriver: Jeg har en skole dreng og venter tvillinger. Ved jeg får halv pris i vuggestue/dagpleje til den ene tvilling men har hørt jeg også får halv pris på min skolesøn? Det virker for mig bare underligt. Er der nogle der ved noget om det?
Jeg har en skole dreng og venter tvillinger. Ved jeg får halv pris i vuggestue/dagpleje til den ene tvilling men har hørt jeg også får halv pris på min skolesøn? Det virker for mig bare underligt. Er der nogle der ved noget om det?
Rockertand skriver: Dyreste plads fuld pris, nr. 2 halv pris og derefter gratis.
Dyreste plads fuld pris, nr. 2 halv pris og derefter gratis.
LinLin skriver: Gratis??? Hvor bor du?Her er det fuld pris for dyreste plads og halv pris for " resten"...
Gratis??? Hvor bor du?Her er det fuld pris for dyreste plads og halv pris for " resten"...
Rockertand skriver: Det er en privatskole, og det står på hjemmesiden, har nemlig tjekket det, for vi har det tredje barn på vej i børnehave hos dem...hmm må hellere dobbelttjekke det (ikke at det gør en forskel).
Det er en privatskole, og det står på hjemmesiden, har nemlig tjekket det, for vi har det tredje barn på vej i børnehave hos dem...hmm må hellere dobbelttjekke det (ikke at det gør en forskel).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128