Igangsættelse på onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
7 synes godt om
3. marts 2014

Anonymo

Så har jeg fået tid til igangsættelse med stikpille på onsdag, så jeg ville da lige høre om nogen af jer har nogle gode råd og tips med på vejen til en førstegangsmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

et-ønske

Norit skriver:

Så har jeg fået tid til igangsættelse med stikpille på onsdag, så jeg ville da lige høre om nogen af jer har nogle gode råd og tips med på vejen til en førstegangsmor

Uhhhh hvor spændende

Jeg fik lagt stikpiller da de ikke kunne prikke vandet (41+3 tror jeg). Fik den lagt om eftermiddagen - lå et par timer hvorefter vi blev sendt hjem. Jeg gik en lang tur med hunden inden spisetid, og gik tidligt i seng
Omkring 23/24 begyndte det at murre, min mand mente ikke det var noget - tog et bad og mens jeg tørrede mig gik vandet
Hun blev født dagen efter kl 12.35

Held og lykke

Anmeld

3. marts 2014

Anonymo

et-ønske skriver:

Uhhhh hvor spændende

Jeg fik lagt stikpiller da de ikke kunne prikke vandet (41+3 tror jeg). Fik den lagt om eftermiddagen - lå et par timer hvorefter vi blev sendt hjem. Jeg gik en lang tur med hunden inden spisetid, og gik tidligt i seng
Omkring 23/24 begyndte det at murre, min mand mente ikke det var noget - tog et bad og mens jeg tørrede mig gik vandet
Hun blev født dagen efter kl 12.35

Held og lykke

Ja er også lidt nervøs hehe

Ej, det lyder da fint. Håber også det bliver "simpelt"

Anmeld

3. marts 2014

Anitta Kristiansen

slap godt af op til fødsel, nogen oplever lange fødsler også er det bare surt at have brugt alt energien på at gå og gøre rent. også nyd det, tiden går så stærkt lige pludselig.
nyd de sidste dage hvor det er uden barn, for søvn skal i nok komme til at mangle. og nyd den sidste 'kærestetid' for nu er det jo snart babytid, så glemmer man let hinanden, så nyd den sidste tid sammen bare jer to.
jeg håber det kommer til at gå rigtig godt

Anmeld

3. marts 2014

Anonymo

Anitta Kristiansen skriver:

slap godt af op til fødsel, nogen oplever lange fødsler også er det bare surt at have brugt alt energien på at gå og gøre rent. også nyd det, tiden går så stærkt lige pludselig.
nyd de sidste dage hvor det er uden barn, for søvn skal i nok komme til at mangle. og nyd den sidste 'kærestetid' for nu er det jo snart babytid, så glemmer man let hinanden, så nyd den sidste tid sammen bare jer to.
jeg håber det kommer til at gå rigtig godt

Tak for svar

Tror jeg vil lade op med en masse selvforkælelse og filmaften så, hehe

Anmeld

3. marts 2014

Lykke:)

Norit skriver:

Held og lykke!

Som nogen af de andre siger - nyd det bare er jer to de sidste par dage! Man kommer desværre nemt til at glemme hinanden når baby først er kommet til. Forkæl dig selv og slap godt af

Anmeld

3. marts 2014

Anonymo

Lykke:) skriver:

Held og lykke!

Som nogen af de andre siger - nyd det bare er jer to de sidste par dage! Man kommer desværre nemt til at glemme hinanden når baby først er kommet til. Forkæl dig selv og slap godt af

Tusind tak for det og tak for svar.

Anmeld

3. marts 2014

Lykke:)

Norit skriver:

Tusind tak for det og tak for svar.

Det var så lidt

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Norit skriver:

Håber prinsessen har haft fødselsdag  

Anmeld

7. marts 2014

BigHope13

Håber du har født din prinsesse og at alt er gået godt, masser af tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.