lettelse- barnevogn købt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
4 synes godt om
3. marts 2014

elskeratværemor

Er jeg den eneste eller er det bare en lettelse at der nu er blevet købt barnevogn, dyne og madras til baby kommer i juni:-) 

Vi var meget i tvivl om hvilken det skulle være, men fandt frem til en billigere model, da jeg os ha bil og bruger den til stort set alt, så følte ikke behovet for en dyrer model:-)

Men jeg føler mig så lettet og samtidig er det dejligt at ha det overstået, så man ikk heæe tiden sidder og tænker over det hvilken er bedst m.m. 

Havde i det også sådan? I får selvfølgelig os et billed af vores nye vogn:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Lykke:)

sus1987 skriver:

Er jeg den eneste eller er det bare en lettelse at der nu er blevet købt barnevogn, dyne og madras til baby kommer i juni:-) 

Vi var meget i tvivl om hvilken det skulle være, men fandt frem til en billigere model, da jeg os ha bil og bruger den til stort set alt, så følte ikke behovet for en dyrer model:-)

Men jeg føler mig så lettet og samtidig er det dejligt at ha det overstået, så man ikk heæe tiden sidder og tænker over det hvilken er bedst m.m. 

Havde i det også sådan? I får selvfølgelig os et billed af vores nye vogn:-)

Den ser da fin ud!

Ja havde det på helt samme måde. Jeg var nok omkring halvvejs da jeg købte vores barnevogn.

Jeg går rigtig rigtig meget så det var vigtigt for mig, at have en barnevogn jeg vidste var god (og så faldt jeg også for designet )

Vi har denne her Odder Zip.

Anmeld

3. marts 2014

LMX

Kender følelsen.

Jeg venter i skrivende stund på at vores kommer hjem fra England sidst på ugen.

Vi valgte en Baby Jogger City Select da den kan bruges både som enkelt og tvilling og så fylder den minimalt. 

Anmeld

3. marts 2014

elskeratværemor

Hvor er de begge 2 fine :-) 

Vi havde først bestemt os for en emmaljunga, men ved nærmere eftertanke var jeg bange for jeg ikke fik brugt den så meget da jeg kører over alt hvor det muligt så til prisen og hvor meget den skal bruges passer trille liiiige til os :-) ville egentlig os helst ha ventet med at købe den som det sidste, men efter den er købt er jeg faktisk enormt flad for det er overstået og man kan sætte "check" ved det punkt ;-)

Anmeld

3. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har Altid sådan lidt stress og synes alt skal ordnes i alt for god tid. Vi venter også barn til juni(den første). Vi har allerede købt barnevogn, Puslebord, seng, en masse tøj i op til 68. Det giver mig meget ro at der er styr på en del. 

Det eneste vi efterhånden mangler er puslepuden og madrassen. 

Jeg synes at man skal gøre som man lyster og tage det i det tempo det passer en. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.