Hjælp! træthed og kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. marts 2014

mortilfreja

Er der andre end mig der er ramt af meget kvalme og en opslidende træthed?

Jeg er 6+2 og føler mig nærmest influenza ramt. Har INGEN energi overhovedet 

Hvornår stopper det?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Maja!

mortilfreja skriver:

Er der andre end mig der er ramt af meget kvalme og en opslidende træthed?

Jeg er 6+2 og føler mig nærmest influenza ramt. Har INGEN energi overhovedet 

Hvornår stopper det?? 

kender følelsen.. heldigvis er mit ovre nu.. men var først i uge 16 mit gik væk.. trætheden er der dog stadig havde været til fest lørdag og var hjemme kl. 23.30 hvilket slog mig helt ud, så jeg fald i søvn da jeg puttede min datter igår 19.15 og sov til 7.30 imorges... 

Men heldigvis er det forskelligt hvornår det går over, så du kan være heldig at det snart er ovre

Anmeld

3. marts 2014

mortilfreja

Maja! skriver:

kender følelsen.. heldigvis er mit ovre nu.. men var først i uge 16 mit gik væk.. trætheden er der dog stadig havde været til fest lørdag og var hjemme kl. 23.30 hvilket slog mig helt ud, så jeg fald i søvn da jeg puttede min datter igår 19.15 og sov til 7.30 imorges... 

Men heldigvis er det forskelligt hvornår det går over, så du kan være heldig at det snart er ovre

Jeg håber da at det snart er ovre for er slet ik mig selv 

Anmeld

3. marts 2014

Maja!

mortilfreja skriver:

Jeg håber da at det snart er ovre for er slet ik mig selv 

Nej det kan være helt ødelæggende for ens hverdag, jeg havde svært ved at passe mit job, og havde ingen overskud til familien.. det lykkes dog, men det kan være rigtig hårdt! 

Håber snart du får det bedre  

Anmeld

3. marts 2014

Papillon

Her aftog kvalmen omkring uge 9-10, mens trætheden fortsatte til uge 14-15. Jeg har stadig ikke ligeså meget energi som før graviditeten, men jeg kan da klare mig uden 10 timers søvn og en middagslur

Anmeld

3. marts 2014

mortilfreja

Maja! skriver:

Nej det kan være helt ødelæggende for ens hverdag, jeg havde svært ved at passe mit job, og havde ingen overskud til familien.. det lykkes dog, men det kan være rigtig hårdt! 

Håber snart du får det bedre  

Tak 

Anmeld

3. marts 2014

mortilfreja

Papillon skriver:

Her aftog kvalmen omkring uge 9-10, mens trætheden fortsatte til uge 14-15. Jeg har stadig ikke ligeså meget energi som før graviditeten, men jeg kan da klare mig uden 10 timers søvn og en middagslur

Svært med middagslur når man er studerende og få da omkring 8 timers søvn om natten men er stadig helt ødelagt.. Sådan havde jeg det ik da jeg ventede min datter for 13 år siden men må jo nok bare erkende at jeg er blevet ældre  

Håber jeg snart får lidt energi!!

Anmeld

3. marts 2014

Papillon

mortilfreja skriver:

Svært med middagslur når man er studerende og få da omkring 8 timers søvn om natten men er stadig helt ødelagt.. Sådan havde jeg det ik da jeg ventede min datter for 13 år siden men må jo nok bare erkende at jeg er blevet ældre  

Håber jeg snart får lidt energi!!

Jeg er også studerende og har kun halve dage (8-12 eller 12-16), så jeg havde fin mulighed for at få sovet igennem Ved ikke, hvad jeg skulle have gjort, hvis ikke jeg havde haft den mulighed, for hold nu op man er træt! 

Håber for dig, at energien snart vender tilbage

Anmeld

3. marts 2014

FrkGranger

Kender alt for godt følelsen af at være træt er i dag 28+6 men her vil den ikke forsvinde.

Har haft små perioder på et par dage men ellers er jeg evig træt og kan ikke klare mig uden middagslur, jeg går nu sygemeldt.

Håber for dig det værste snart er ovre.

Anmeld

3. marts 2014

tweety2060

God bedring.... Jeg er i uge 17 og kvalme, opkastninger og træthed er stadig invaliderende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.