Jordemoderbesøg 39+4 - Hvad skal der ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2014

Nea85

Hej med jer!

Jeg skal til jordemoder i eftermiddag, og er lidt nysgerrig efter at høre, hvad der kommer til at ske. Jeg var tilmeldt gruppekonsultationer i sidste graviditet, men nåede ikke besøget omkring termin, da jeg fødte dagen før termin, og konsultationen lå et par dage efter..

Jeg regner med, at vi skal tale lidt om fødslen, men er der sandsynlighed for, at jeg vil blive undersøgt indvendigt for at se, om der evt. er gang i noget?

Min mave er ikke sunket (men det gjorde den heller med min store datter)

Jeg er forresten tilknyttet Hvidovre, hvis det skulle have nogen betydning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

AnthonsMor

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Jeg skal til jordemoder i eftermiddag, og er lidt nysgerrig efter at høre, hvad der kommer til at ske. Jeg var tilmeldt gruppekonsultationer i sidste graviditet, men nåede ikke besøget omkring termin, da jeg fødte dagen før termin, og konsultationen lå et par dage efter..

Jeg regner med, at vi skal tale lidt om fødslen, men er der sandsynlighed for, at jeg vil blive undersøgt indvendigt for at se, om der evt. er gang i noget?

Min mave er ikke sunket (men det gjorde den heller med min store datter)

Jeg er forresten tilknyttet Hvidovre, hvis det skulle have nogen betydning

Til min sidste jm tid snakkede vi bare om fødslen, og hørte hjertelyd, fik taget blodtryk og målt SF mål

Også fik jeg oplysninger om hvad jeg skulle gøre hvis jeg gik over tid, så jeg kunne blive sat i gang

Jeg var i Viborg.. Men tror de gør meget det samme rundt omkring

Anmeld

3. marts 2014

Nea85

AnthonsMor skriver:

Til min sidste jm tid snakkede vi bare om fødslen, og hørte hjertelyd, fik taget blodtryk og målt SF mål

Også fik jeg oplysninger om hvad jeg skulle gøre hvis jeg gik over tid, så jeg kunne blive sat i gang

Jeg var i Viborg.. Men tror de gør meget det samme rundt omkring

Tusind tak for svar!

Må se hvad det bliver til så

Anmeld

3. marts 2014

AnthonsMor

Nea85 skriver:

Tusind tak for svar!

Må se hvad det bliver til så

Ja, det er bare stille og roligt.

Dog ville jeg gerne have været undersøgt indvendigt så hun kunne fortælle mig at hun var sikker på at jeg gik over tid Så jeg ikke var blevet så skuffet

Anmeld

3. marts 2014

Nea85

AnthonsMor skriver:

Dog ville jeg gerne have været undersøgt indvendigt så hun kunne fortælle mig at hun var sikker på at jeg gik over tid Så jeg ikke var blevet så skuffet

Det kan jeg godt forstå. Jeg er rigtig, rigtig træt af at være gravid nu, men jeg har som sådan ikke rigtig gener andet end halsbrand..
Men hver aften den sidste uge er jeg gået i seng med menstruationssmerter, som så er gået i sig selv igen. Jeg synes også det gør lidt ondt/stikker nedad, men det har heller ikke udviklet sig..

Anmeld

3. marts 2014

Nea85

AnthonsMor skriver:

Gik du forresten lang tid over?

Anmeld

3. marts 2014

AnthonsMor

Nea85 skriver:

Gik du forresten lang tid over?

13 dage.. Så ja.. Kunne næsten ikke være gået længere over I hvert fald ikke ifølge de regler de har i Viborg

Anmeld

3. marts 2014

Nea85

AnthonsMor skriver:

13 dage.. Så ja.. Kunne næsten ikke være gået længere over I hvert fald ikke ifølge de regler de har i Viborg

Pyha, det må have været ulideligt.. Håber ikke du var plaget af alt for mange gener :/
Jeg ved faktisk ikke rigtig, hvor langt man får lov at gå på Hvidovre, men tror max. til 42+0

Anmeld

3. marts 2014

AnthonsMor

Nea85 skriver:

Pyha, det må have været ulideligt.. Håber ikke du var plaget af alt for mange gener :/
Jeg ved faktisk ikke rigtig, hvor langt man får lov at gå på Hvidovre, men tror max. til 42+0

Jeg havde ingen gener overhovedet faktisk.. Ikke sådan overvældende.. Min krop var da træt og jeg var ved at blive bims - men jeg kunne sagtens holde det ud..

Her er det i hvert fald max. 42+0, så længe der er fostervand nok

Anmeld

3. marts 2014

et-ønske

For mig var det bare snik snak - hvordan jeg havde det, og lyttede hjertelyd - jeg blev undersøgt og fik løsnet hinder. Det hjalp ikke en meter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.