Uge 38+1 og en forfærdelig aften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
4 svar
9 synes godt om
3. marts 2014

MIWULA

Først til det gode. Så ramte vi uge 38+1 idag og lillepigen driller lidt af og til med veer og ikk veer. Var på fg igår med småveer og er 1 1/2 cm åben + 1 cm livmoderhals tilbage som er blød. Dog har jeg ikk rigtig mærket til at småveer idag desværre så håber de snart kommer igen og blir til rigtige veer.  Hun må meget gerne komme ud til os. 

Så til vores aften: 

Pyha min mand og jeg har da vist nok lige oplevet det værste Vores søn havde høj feber igår men ikk andet. Idag har jeg dog ikk taget hans temp men han virkede ikk til og ha feber eller noget andet. Han begynder så i løbet af dagen og sige det klør rundt omkring på kroppen og vi klør ham og tænker ikk mere over det. Her til aften er vi så hos min far og vores søn virker til at ha det fint bortset fra han stadig ikk rigtig vil spise mad siden dagen før. Jeg opdager han har udslæt i hoved og resten af kroppen og Googler mig frem til hva det kan være. Kommer frem til lussingesyge. Vil så til lægen imorgen. Vi har 1 times kørsel hjem fra min far og når så halvvejs. Sønnen sover. MEN begynder og hoste manden kigger til ham mens jeg køre bilen og drengen stopper ikk så pludselig hiver han efter vejret og jeg får kastet bilen ind til siden og løber om og hiver ham ud af bilen. Han hiver stadig efter vejret og lyder som om han skal kaste op. Det hele står på i 1 min eller mere. Han stopper dog derefter og falder bare hen. Kan ikk rigtig få kontakt til ham men kan mærke han trækker vejret. Der går dog kun lidt tid så vågner han og græder lidt også sikkert fordi det er lidt koldt. Min mand har mens det hele fået ringet til nogen og snakker med to forskellige og vi blir bedt om og køre på børnemodtagelsen på Herlev hospital. Så det gør vi. Vores søn har dog lidt for høj puls men ellers tager de det roligt og vi venter på lægen får tid. Han er her blevet mere vågn og virker som sig selv igen. Vi kommer ind til lægen og hun mistænker lussingesyge og scarlansfeber. Det viser sig og være scarlansfeber og det med han ikk kunne få vejret i bilen ville hun mene var feberkramper. ������ har aldrig i mit liv været så bange før. Det gik først rigtig op for mig da vi kørte mod Herlev så først der begyndte jeg og græde. �� er stadig helt chokket men vi er hjemme og han har fået penicillin og har det fint. Puha det skulle da lige passe min fødsel går i gang i nat når jeg er afslappet efter denne møg tur. �� sorry piger det er så langt men skulle bare lige ud med det. ❤️

Maven fra igår. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Bshizzle

Puha en oplevelse!! 

Håber den lille mand har det bedre nu. 

Jeg har selv stået alene med min store søn i sin tid med Feberkramper! 

Jeg vistet INTET om det, og aldrig hørt om det! 

Han gik pludselig i kramper efter hans lur på sofaen med høj feber. 

Jeg skreg og ringede til min Mor. 

Men fik besked på at ringe 112 med det samme!! 

Blev hentet i ambulance og lå 3 dage på børneafd. 

Det var først samme aftenen der var ro på det hele at det gik op for mig hvad der var sket. 

Jeg geæd og græd mens jeg sad og holdet min sovende søn i hånden. 

Chokket kommer bagefter og man tænker om der var ting man ellers kunne ha gjort anderledes eller forudset. 

Men håber der er ro hjemme hos jer nu. 

Og at din fødsel snart går igang  Pøj Pøj 

Anmeld

3. marts 2014

cwl

Puha søs. Sikke noget. Hvor kan jeg godt huske den følelse fra da Isabella fik feberkramper. Det var så frygteligt.
Godt han har det ok nu og at han kan behandles for knopperne.

Anmeld

3. marts 2014

MIWULA

Bshizzle skriver:

Puha en oplevelse!! 

Håber den lille mand har det bedre nu. 

Jeg har selv stået alene med min store søn i sin tid med Feberkramper! 

Jeg vistet INTET om det, og aldrig hørt om det! 

Han gik pludselig i kramper efter hans lur på sofaen med høj feber. 

Jeg skreg og ringede til min Mor. 

Men fik besked på at ringe 112 med det samme!! 

Blev hentet i ambulance og lå 3 dage på børneafd. 

Det var først samme aftenen der var ro på det hele at det gik op for mig hvad der var sket. 

Jeg geæd og græd mens jeg sad og holdet min sovende søn i hånden. 

Chokket kommer bagefter og man tænker om der var ting man ellers kunne ha gjort anderledes eller forudset. 

Men håber der er ro hjemme hos jer nu. 

Og at din fødsel snart går igang  Pøj Pøj 

Puha lyder godt nok også vemmeligt.  Ja præcis det har jeg også tænkt mange gange nu om jeg kunne ha gjort andet.  

Der er heldigvis ro på nu. Vi er dog lige sprunget ud af sengen manden og jeg da han hostede så vi blev helt bange for det skete igen men det var heldigvis bare hoste. 

Anmeld

3. marts 2014

MIWULA

cwl skriver:

Puha søs. Sikke noget. Hvor kan jeg godt huske den følelse fra da Isabella fik feberkramper. Det var så frygteligt.
Godt han har det ok nu og at han kan behandles for knopperne.

Ja det er ikk sjovt.  Tak søs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.