Hvor langt er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2014

oktober2014

Godaften de damer! 

Jeg har et spørgsmål til jer, jeg har været på P-piller siden jeg var 14 (altså 8 år), har altid haft det sådan at jeg har taget P piller og måske fået min menstruation hver 3 måned osv. Jeg stoppede så på P-piller til september, og fra november kørte min menstruation så igen. Jeg fik mens D. 8 december, og igen D. 15 januar, og ved ikke om det er pga de forstyrrelse jeg har påført min egen krop med at springe menstruationer over i så mange år - min læge går ud fra at jeg i dag er 6+4, men nu er jeg i tvivl, er der en chance for at min cyklus er længere end andre kvinders, og så er jeg ikke så langt henne, eller hvordan hænger det sammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

oktober2014

Det skal siges at en af de grunde jeg også er i tvivl, at den dag testen var positiv snakkede jeg med lægen, som sagde jeg var næsten 5 uger henne, så mine test slet ikke ligeså positiv ud som andre herinde der er så langt henne, de så mere ud som jeres når i er en 3 ugers tid henne? 

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

oktober2014 skriver:

Det skal siges at en af de grunde jeg også er i tvivl, at den dag testen var positiv snakkede jeg med lægen, som sagde jeg var næsten 5 uger henne, så mine test slet ikke ligeså positiv ud som andre herinde der er så langt henne, de så mere ud som jeres når i er en 3 ugers tid henne? 

Altså du skal ikke sammenligne tests, for de er helt individuelle Det eneste du kan gå ud fra nu, er sidste menstruations første dag, og så til nf kan du få den præcise termin

Anmeld

2. marts 2014

oktober2014

Sandratoft skriver:

Altså du skal ikke sammenligne tests, for de er helt individuelle Det eneste du kan gå ud fra nu, er sidste menstruations første dag, og så til nf kan du få den præcise termin

Ah okay, mange tak for svaret - der er ikke andet at gøre end at vente! ��

Anmeld

3. marts 2014

Christina89

Min cyklus var lang, ca. 46 dage imellem - da jeg så blev gravid, mente min læge, at jeg var 6-7 uger henne, hvor jeg VIDSTE, at jeg kun var 4-5 uger henne, fordi min cyklus netop var så lang. Men han skulle gå efter en regelmæssig cyklus.

Da jeg så kom til NF, viste det sig, at jeg ikke var langt nok henne til at kunne få tallene, at min egen beregning passede. Fik så bare en ny tid til NF - så fik bare lov til at se mit lille vidunder en ekstra gang, det var kun dejligt

Så der er nok ikke andet for end at vente til NF

Anmeld

3. marts 2014

Aabye

Testene kan man bestemt ikke sammenligne.. 
Jeg kunne med min første dreng først teste positiv da jeg var 9+.... Og der var stregen så svag at jeg egentlig ikke troede på at den var der.. 

Endte med en blodprøve ved lægen.. 

Ved nr 2 var min test allerede bragende positiv da jeg kun lige havde ramt 4+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.