Nogen der tør gætte på køn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2014

baconsnack

Ville blive rigtig glad hvis nogen ville komme med nogle bud på, hvilket køn der gemmer sig i min mave?  Billedet er fra NF, så jeg ved godt, at det endnu er tidligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Ayasmor

Ville blive rigtig glad hvis nogen ville komme med nogle bud på, hvilket køn der gemmer sig i min mave?  Billedet er fra NF, så jeg ved godt, at det endnu er tidligt

Det ville være et rent rent herfra. Både fordi, at billedet er fra NF og kønnet derfor ikke er tydeligt endnu, men også fordi, at billedet er fra siden af, og det derfor ikke til at se, hvad der gemmer sig imellem benene

Men som rent gæt, ville jeg sige pige Og tillykke med det

Anmeld

2. marts 2014

elskeratværemor

Da billedet er fra NF er det stadig meget tidligt... men jeg gætter pige ud fra tappen som er vandret :-)

Anmeld

2. marts 2014

baconsnack

Mange tak for jeres bud og for lykønskningen :-)

Jeg er klar over, at det er meget tidligt, men jeg synes alligevel, at det er spændende at høre jeres bud. Bare for sjovt! 

Jeg er 16 uger henne nu og billedet er fra da jeg var 12+2.  Vi vil prøve at holde spændingen lidt endnu

Anmeld

2. marts 2014

Anonymo

Altså jeg ved godt der er mange der siger det med vandret tap osv. men det passede ikke på vores pige til nakkefoldscanning

Noget siger mig en dreng

Anmeld

2. marts 2014

baconsnack

Tak for jeres bud.

Og spændende med din kommende fødsel Norit, jeg kan se, at du er langt henne efterhånden Jeg mener også, at jeg har læst en debat fra dig på minmave. Held og lykke med fødslen..

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

baconsnack skriver:

Hvordan skal man kunne komme med et kvalificeret bud ud fra et billede fra siden???

Der er størst sandsynlighed for en dreng, så det gætter jeg på

Anmeld

2. marts 2014

Jems

Gætter på en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.