Hvor tit mærker i liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2014

san

Ja spørgsmålet er enlig bare hvor tit i mærker liv

Her er der en 3-4 gange om dagen... det har det hele tiden været, eller her ligger jeg mærke til det... er i dag 22+4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

(august)

Er 25+1 ca 2-4 gange om dagen. 

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

Jeg har mærket liv hver dag siden ca. 22+, er 24+3 nu og mærker hende sparke og mosle rundt mange gange i løbet af dagen (og natten...). Har ikke lige talt, for nogle gange mosler hun bare to gange og andre gange flere minutter i træk med tydelige spark

Anmeld

2. marts 2014

Mor Christa

okay, nu erjeg også 29+1, så jeg kan mærke alle bevægelser hun måtte lave, så jeg mærker hende nærmest hele tiden.. minimum en gang i timen - også om natten 

Anmeld

2. marts 2014

WantingBaby2012

san skriver:

Her er der en 3-4 gange om dagen... det har det hele tiden været, eller her ligger jeg mærke til det... er i dag 22+4 

Jeg er 26+4 og jeg mærker lillemanden mange gange i løbet af dagen og natten. 

Anmeld

2. marts 2014

MMOGM

san skriver:

Er 22+2 og jeg mærker liv utallige gange på en dag 

Anmeld

2. marts 2014

Anonymo

san skriver:

Da jeg var 22+ mærkede jeg liv ca. hver anden time

Anmeld

2. marts 2014

san

Det er åbenbart meget forskelligt hvor meget o hvor lidt man mærker det  

Anmeld

2. marts 2014

ZaraJaza

Jeg er 22+2 Idag .. Og jeg mærker ham flere gange om dagen :-). Men hvor mange gange om dagen har jeg nu ikke talt .. Men ofte er det i forbindelse med et måltid, så er det der han er meget aktiv

Anmeld

2. marts 2014

elskeratværemor

Jeg startede med at mærke deciderede spark fra 19+3 og nu mærke jeg ham mest om formiddagen og aften... men ret ofte kan hans bevægelser mærkes, jeg har dog ikke talt dem...-jeg er idag 24+1 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.