Blødning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
12 svar
8 synes godt om
1. marts 2014

SD21

Hej piger :-)
Jeg fødte D. 21/02-14 vores skønne lille dreng :-)
Jeg var igår på toilettet og der hang der sådan en gele/lever agtig klump ud (undskyld detaljerne), som jeg så snakkede med fødegangen om og de mente det var koaguleret blod. Jeg skulle bare lade den komme ud. I middags var den stadig ikke kommet ud, så jeg måtte hjælpe den lidt på vej. Den var ret stor - omkring størrelsen på et hønseæg. Efter den kom ud, blødte jeg lidt gammelt blod, men her til aften da jeg var på toilettet, var den intet blod da jeg havde skyllet mig er det normalt?
Jeg har ondt i understellet - mest omkring klitoris og skamlæber og en lille smule jag i maven, men ikke noget der gør ondt som sådan. Det er jo kun 8 dage siden I dag at jeg fødte.
Lige et par billeder af min fantastiske søn <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

stjernehimmel

Bare rolig det er helt normalt.... Det er jo noget af en tur kroppen har været igennem :-) 

stort tillykke :-D 

Anmeld

1. marts 2014

SD21

stjernehimmel skriver:

Bare rolig det er helt normalt.... Det er jo noget af en tur kroppen har været igennem :-) 

stort tillykke :-D 

Tusind tak for svar. Jeg synes det er så forvirrende, fordi det er sådan nogle ting man ikke får afvide før fødsel, så man er jo helt på herrens mark når man ikke ved hvad der foregår :b og tusind tak :-)

Anmeld

1. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Iiih kan godt huske de der leverklumper  Det er helt normalt. Blødningen, tja, nogen bløder ikk ret længe, andre flere uger. Det kan også være at du oplever at begynde at bløde igen lige pludselig. 

Lækker bebs du har fået dig 

Anmeld

1. marts 2014

SD21

Mor11 skriver:

Iiih kan godt huske de der leverklumper  Det er helt normalt. Blødningen, tja, nogen bløder ikk ret længe, andre flere uger. Det kan også være at du oplever at begynde at bløde igen lige pludselig. 

Lækker bebs du har fået dig 

Tusind tak - jeg er dybt forelsket i ham ! :-)
Hvor er jeg glad for at høre det er normalt ! Der er så mange ting man ikke har fået afvide inden man har født, så man går jo lidt i panik ;-)

Anmeld

1. marts 2014

VIPpigen

Hihi... Husker det alt for godt. Jeg havde dog fået det at vide, både på fg, og da vi kom på hotellet (min datter lå på neo) hvor en sød jm havde vagt, og var til at snakke om alt med...

Men husker godt alt det størknede blod der kunne samle sig, for mit vedkommende var det værst efter jeg havde sovet. Og jeg følte ofte jeg havde efterveer når jeg fik det ud... Dog var mine aldrig så stor som den ud har fået "samlet" dig...

Blødning er vidst meget forskellig i længden. Jeg tror jeg blødte i 14 dage ca, og ved der er nogen som kun bløder en dag eller 2...

Men stort tillykke med den lille ny verdensborger 

Anmeld

1. marts 2014

SD21

VIPpigen skriver:

Hihi... Husker det alt for godt. Jeg havde dog fået det at vide, både på fg, og da vi kom på hotellet (min datter lå på neo) hvor en sød jm havde vagt, og var til at snakke om alt med...

Men husker godt alt det størknede blod der kunne samle sig, for mit vedkommende var det værst efter jeg havde sovet. Og jeg følte ofte jeg havde efterveer når jeg fik det ud... Dog var mine aldrig så stor som den ud har fået "samlet" dig...

Blødning er vidst meget forskellig i længden. Jeg tror jeg blødte i 14 dage ca, og ved der er nogen som kun bløder en dag eller 2...

Men stort tillykke med den lille ny verdensborger 

Nej, jeg tror også det er fordi jeg har siddet meget ned, fordi jeg har afsindigt ondt i mit haleben og nogle gange også i mit skamben, så det har jo været svært for blodet at løbe ud
Men nogen siger at det er såret fra der hvor moderkagen har siddet fast, men om det passer ved jeg ikke.
Tusind tak skal du have

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

SD21 skriver:

Tusind tak - jeg er dybt forelsket i ham ! :-)
Hvor er jeg glad for at høre det er normalt ! Der er så mange ting man ikke har fået afvide inden man har født, så man går jo lidt i panik ;-)

Den forelskelse vare ved hele livet :-D 

mit haleben var SÅ smadret bagefter, gik og sad som om jeg havde lavet i bukserne... Det gjorde SÅ ondt.... Jeg har senere fundet ud af at det var brækket, fnis så tror da filan det smertede.....

og og ja nogle ting kunne man godt bruge vejledning om, så man ik panikker ;-) 

Anmeld

2. marts 2014

SD21

stjernehimmel skriver:

Den forelskelse vare ved hele livet :-D 

mit haleben var SÅ smadret bagefter, gik og sad som om jeg havde lavet i bukserne... Det gjorde SÅ ondt.... Jeg har senere fundet ud af at det var brækket, fnis så tror da filan det smertede.....

og og ja nogle ting kunne man godt bruge vejledning om, så man ik panikker ;-) 

Ja, det kunne jeg godt forestille mig den gør - det er helt vildt, så meget man kan elske et lille menneske der stort set kun skider, spiser og sover :-p haha.

Nå for pokker. Ja, så er der vidst ikke noget at sige til du har haft ondt :-p

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Det er meget normalt og man kan bløde op til 8 uger efter fødslen, derfor man bla skal tjekkes til 8 ugers. Ma. Må bare ikke begynde at lugte grimt eller surt da det kan være tegn på infektion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.