Jeg har en dejlig datter som blir tre sidst i juni..
Vi har længe nu brugt timer på at få hende til at sove om aftenen.. Vi snakker flere måneder, måske fire måneder.... Og vi er nået dertil hvor vi ikke ved hvad vores næste skridt skal være! 
Vi har prøvet alt.. Puttet hende tidligere, senere, midt i mellem.. Puttet hende, og siddet ved hendes dør og lagt hende op i seng så snart hun stod op... Prøvet at stå så hun kunne se en af os imens vi lavede et eller andet (foldede tøj eller lign.) .. Siddet i døråbningen indtil hun faldt i søvn... prøvet at være lidt mere hårde, prøvet at være lidt mere bløde..... Alt tror jeg...
Hun er ALTID 1 time om at falde i søvn.. Mindst... Og hun ligger ikke bare, hun står ud af sin seng og går ind til os mange gange, og vi kan kæmpe med hende i op til 2 timer nogle dage... Det er begyndt at gå mig meget på! Så ved ikke om man kan gøre noget anderledes....
Hun virker glad og tilfreds, har dog lige en periode hvor hun er lidt "trodsig", og selvstændigheds-agtig
Men ellers en aktiv og glad pige.... Hun sover til middag ca. 2 timer hver dag, og s gør vi klar til putning med nattøj, tandbørstning osv. ved 19.30tiden... Hun blir puttet KL. 20, hvor én af os læser en godnathistorie og putter hende dejligt i dynen med hendes sædvanelige tøjdyr... Ingen vild leg eller andet der kan holde hende kørende inden... Prøver så vidt muligt at holde hende rolig, og hun får rigelig kærlighed og opmærksomhed op til hun skal puttes....
Hvad tænker I? Ved godt det blev langt, men synes bare vi har prøvet alt og er ved at blive tyndslidt egentlig....
Anmeld