Emaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2014

JGeo

Hej alle

Kan det passe Emaljunga ikk laver deres barnevogne med UniQ stel længere?

Mvh. JGeo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

ngmw

Ja det fik vi at vide i ønskebørn de ikke gør længere

Anmeld

2. marts 2014

JGeo

ngmw skriver:

Ja det fik vi at vide i ønskebørn de ikke gør længere

Øv øv.. Synes ellers det er så flot et stel.

Anmeld

2. marts 2014

cecilie1984

Øv øv.. Synes ellers det er så flot et stel.

ja det er flot også er det vist også det

jeg havde uniq stel på vores og sikke dog noget lort, vi måtte klage over stellet 7 gange inden vi fik et nyt, det kørte skævt og knirkede som bare pokker. Og vores var kun 6 mdr gammel da det begyndte. Kender flere der har haft problemer med deres stel, så tænker at de har taget det ud af produktion pga for mange klager. Jeg ville vælge det nye stel med dreje hjul hvis jeg skulle have ny eller det andet nye stel de laver med punkterfrie dæk

disse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2014

Carina:-)

Min vogn er 2 år gammel,og der er intet galt med det.

Det har helt sikkert været det bedst køb ,bare i forhold til Odderen med x- dream som jeg havde som forrige vogn.

Så her ingen prob. 

Jeg ville kigge efter en brugt eller rundt i butikkerne kan der stå vogne med stellet

Anmeld

2. marts 2014

JGeo

cecilie1984 skriver:

ja det er flot også er det vist også det

jeg havde uniq stel på vores og sikke dog noget lort, vi måtte klage over stellet 7 gange inden vi fik et nyt, det kørte skævt og knirkede som bare pokker. Og vores var kun 6 mdr gammel da det begyndte. Kender flere der har haft problemer med deres stel, så tænker at de har taget det ud af produktion pga for mange klager. Jeg ville vælge det nye stel med dreje hjul hvis jeg skulle have ny eller det andet nye stel de laver med punkterfrie dæk

disse

Okay.. Ja så kan det være derfor de har taget det ud af produktion.

Jeg går også og overvejer, om jeg skal købe den med drejbare hjul..
Jeg er bare lidt usikker på om det er så godt til, at køre nede på stranden eller i skoven. De forreste hjul kan hvis låses, men jeg er stadig lidt skeptisk.

Anmeld

2. marts 2014

JGeo

Carina:-) skriver:

Min vogn er 2 år gammel,og der er intet galt med det.

Det har helt sikkert været det bedst køb ,bare i forhold til Odderen med x- dream som jeg havde som forrige vogn.

Så her ingen prob. 

Jeg ville kigge efter en brugt eller rundt i butikkerne kan der stå vogne med stellet

Jeg synes også Odderen er flot, men den er bare meget dyr i forhold til Emaljunga, og så falmer de bare så hurtigt.

Så jeg vil også helt klart vælge en Emaljunga.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.