Udendørskaniner... Hvornår må de komme ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. marts 2014

LinLin

Vores to kaniner bor udenfor i et bur. Vi købte dem sidste sommer så det er første vinter vi har haft dem...
Vi har haft taget dem med indenfor i sommer/start efterår,men stoppede det da det begyndte at blive koldt så de ikke skulle opleve for store temperatursvingninger.

Men hvornår kan vi begynde på det igen??? Hvor varmt skal det være udenfor?

Vi vil jo gerne lege og kæle med dem igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Papillon

Så længe I holder øje med, at de ikke får det for varmt, mener jeg ikke, der burde være problemer i at tage dem ind nu

Avlere og hoppere har tilmed kaninerne med i sportshaller i hele weekender af gangen allerede i januar måned Der er selvfølgelig lidt køligere end i stuen, men kaninerne tager nu ikke skade af en lille hyggetur indendørs. Det er i hvert fald min erfaring.

Anmeld

1. marts 2014

LinLin

Papillon skriver:

Så længe I holder øje med, at de ikke får det for varmt, mener jeg ikke, der burde være problemer i at tage dem ind nu

Avlere og hoppere har tilmed kaninerne med i sportshaller i hele weekender af gangen allerede i januar måned Der er selvfølgelig lidt køligere end i stuen, men kaninerne tager nu ikke skade af en lille hyggetur indendørs. Det er i hvert fald min erfaring.

Jeg tænker også selv vi godt snart kan gøre det de skal jo bare ikke blive syge af det!

Anmeld

1. marts 2014

Papillon

LinLin skriver:

Jeg tænker også selv vi godt snart kan gøre det de skal jo bare ikke blive syge af det!

Nej selvfølgelig ikke!

Anmeld

1. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
LinLin skriver:

Vores to kaniner bor udenfor i et bur. Vi købte dem sidste sommer så det er første vinter vi har haft dem...
Vi har haft taget dem med indenfor i sommer/start efterår,men stoppede det da det begyndte at blive koldt så de ikke skulle opleve for store temperatursvingninger.

Men hvornår kan vi begynde på det igen??? Hvor varmt skal det være udenfor?

Vi vil jo gerne lege og kæle med dem igen!

Vi havde vores Bodil indenfor for første gang i dag

Vi fik hende i sommers, og hun har også været ude hele vinteren, men nu synes jeg vi kunne tage hende ind

Og det var til stor fornøjelse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Og vi glæder os til sommer:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

AnjaM skriver:

Vi havde vores Bodil indenfor for første gang i dag

Vi fik hende i sommers, og hun har også været ude hele vinteren, men nu synes jeg vi kunne tage hende ind

Og det var til stor fornøjelse:

Nurh...

Vi glæder os også til sommer - de har sgu været lidt forsømte her i vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.