Mavebilleder fra 5+0 til 10+0 og en opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
20 svar
21 synes godt om
1. marts 2014

Ayasmor

Så blev det tid til at få lagt lidt billeder ind af den voksende mave

Status herfra er, at jeg har det rigtig godt. Havde lige en periode på 14 dage, med kraftig hovedpine og et par migræne anfald. Men det er heldigvis blevet bedre igen. Er selvfølgelig fortsat træt, men det bliver stille og roligt bedre.

Maven vokser helt vildt og kan bestemt ikke skjules. Så snart jeg overvejer at spise lidt så er den allerede eksploderet, og jeg ligner mig selv fra da jeg var ca. 18-20+ med min datter. Jeg satser kraftigt på, at maven tager en god hvilepause den næste tid, for det er bestemt ikke baby, der fylder hele den mave ud

og nu til billederne (næsten)

Første billede er fra samme morgen, hvor jeg testede positivt. Vi troede i første omgang, at jeg var 4+0(1) men efter en tidlig scanning viste det sig, at jeg da har været 5+0-2. Andet billede er fra 10+0 om morgenen (beklager det sure fjæs, jeg havde fri men stod op kl. 6 for, at min kæreste kunne nå at tage billede) og det sidste er fra 10+0 til middag Jeg er nu lige knap 12+ og der er sket lidt siden sidste billede, men den update må i få lidt senere

Hilsen Sara

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Trekløver(:

Ayasmor skriver:

Status herfra er, at jeg har det rigtig godt. Havde lige en periode på 14 dage, med kraftig hovedpine og et par migræne anfald. Men det er heldigvis blevet bedre igen. Er selvfølgelig fortsat træt, men det bliver stille og roligt bedre.

Maven vokser helt vildt og kan bestemt ikke skjules. Så snart jeg overvejer at spise lidt så er den allerede eksploderet, og jeg ligner mig selv fra da jeg var ca. 18-20+ med min datter. Jeg satser kraftigt på, at maven tager en god hvilepause den næste tid, for det er bestemt ikke baby, der fylder hele den mave ud

Første billede er fra samme morgen, hvor jeg testede positivt. Vi troede i første omgang, at jeg var 4+0(1) men efter en tidlig scanning viste det sig, at jeg da har været 5+0-2. Andet billede er fra 10+0 om morgenen (beklager det sure fjæs, jeg havde fri men stod op kl. 6 for, at min kæreste kunne nå at tage billede) og det sidste er fra 10+0 til middag Jeg er nu lige knap 12+ og der er sket lidt siden sidste billede, men den update må i få lidt senere

Hilsen Sara

Der er godt nok sket noget på de 5 uger flot!

Anmeld

1. marts 2014

Ayasmor

M_V skriver:

Der er godt nok sket noget på de 5 uger flot!

Det må man sørme sige ja til Tak Jeg er også pænt rund når først vi når til aften. Så jeg kan helt bestemt godt mærke, at det er 2. gang

Anmeld

1. marts 2014

M (:

Ayasmor skriver:

Hilsen Sara

Så fin en babyhule 

(Men hvor er det sure fjæs? Du har jo klippet ansigtet af billederne )

Anmeld

1. marts 2014

Ayasmor

M (: skriver:

Så fin en babyhule 

(Men hvor er det sure fjæs? Du har jo klippet ansigtet af billederne )

Tak

Haha, nååh ja Besluttede mig for i sidste øjeblik lige at klippe hovederne af min let påklædte krop Havde så bare lige glemt at opdatere teksten Men du har da set det oprindelig billede, inkl. sur/træt fjæs :p

Anmeld

1. marts 2014

M (:

Ayasmor skriver:

Tak

Haha, nååh ja Besluttede mig for i sidste øjeblik lige at klippe hovederne af min let påklædte krop Havde så bare lige glemt at opdatere teksten Men du har da set det oprindelig billede, inkl. sur/træt fjæs :p

Hahaha ja, det ansigt ser jeg da ofte :p 

Anmeld

1. marts 2014

Ayasmor

Hahaha ja, det ansigt ser jeg da ofte :p 

Haha Håber ikke jeg render og ser sådan ud nede i centeret bl.a. haha

Anmeld

1. marts 2014

M (:

Ayasmor skriver:

Haha Håber ikke jeg render og ser sådan ud nede i centeret bl.a. haha

Hahaha narj, kun når der er push ups på programmet 

Anmeld

1. marts 2014

Ayasmor

Hahaha narj, kun når der er push ups på programmet 

Haha Dem styrer jeg bare slet heller ikke overhovedet!! Det bliver godt når maven er så stor, at jeg er nødt til at skalere dem

Anmeld

1. marts 2014

M (:

Ayasmor skriver:

Haha Dem styrer jeg bare slet heller ikke overhovedet!! Det bliver godt når maven er så stor, at jeg er nødt til at skalere dem

Ja så må du bare lave dem på skiver i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.