Så blev det tid til at få lagt lidt billeder ind af den voksende mave 
Status herfra er, at jeg har det rigtig godt. Havde lige en periode på 14 dage, med kraftig hovedpine og et par migræne anfald. Men det er heldigvis blevet bedre igen. Er selvfølgelig fortsat træt, men det bliver stille og roligt bedre.
Maven vokser helt vildt og kan bestemt ikke skjules. Så snart jeg overvejer at spise lidt så er den allerede eksploderet, og jeg ligner mig selv fra da jeg var ca. 18-20+ med min datter. Jeg satser kraftigt på, at maven tager en god hvilepause den næste tid, for det er bestemt ikke baby, der fylder hele den mave ud 
og nu til billederne
(næsten)
Første billede er fra samme morgen, hvor jeg testede positivt. Vi troede i første omgang, at jeg var 4+0(1) men efter en tidlig scanning viste det sig, at jeg da har været 5+0-2. Andet billede er fra 10+0 om morgenen (beklager det sure fjæs, jeg havde fri men stod op kl. 6 for, at min kæreste kunne nå at tage billede) og det sidste er fra 10+0 til middag
Jeg er nu lige knap 12+ og der er sket lidt siden sidste billede, men den update må i få lidt senere 
Hilsen Sara
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld