Ihhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. august 2009

mor_sabina

Hej Alle..
Jeg er splinterny her på sitet og jeg vil så frygtelig gerne være med i mødregruppen, men hvordan gør man? skal man til optagelsesprøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

JustAnotherName

mor_sabina skriver:

Hej Alle..
Jeg er splinterny her på sitet og jeg vil så frygtelig gerne være med i mødregruppen, men hvordan gør man? skal man til optagelsesprøve?

Sikke en skøn dreng du har fået (så lige dine billeder på profilen)

Altså hvis du helt fysisk ønsker dig en mødregruppe, så foregår det jo i din kommune gennem din sundhedsplejerske, som sammensætter en lille gruppe med mødre og jævnaldrende børn.

Herinde er det vist usikkert om der er nogen eller ej.
Selv er jeg mor til Celina på 2½ måned (født 22 maj 2009)
Så vi to kan da sagtens få glæde af at snakke sammen om det som sker med en baby i vores babyers alder 

Ellers er der jo opdelt grupper udfra hvornår man har født (det er også her dit indlæg ligger jo) ....men det er ikke givet at andre brugere lige kigger eller svarer jo 

Men det kræver ingenting, andet end at skrive - og så håbe at andre svarer 

Anmeld

6. august 2009

SaNiNa

Velkommen til siden.

super skøn dreng du har dig der...
jeg har Ncklas som er 7 uger og 5 dag.

Du er med i baby.dk´s mødregruppe lige så snart du skriver et indlæg og så håberj jeg der en eller flere som så svare tilbage på dit indlæg

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

mor_sabina skriver:

Hej Alle..

Hej ,, velkommen til  Jeg har en søn på 4 mdr ,, Jeg skriver mest inde i kvartal 1 da jeg reelt skulle have født i marts ..  Han blev født i april så reelt hører jeg til her ,,,  Dejlig dreng du har ..

Anmeld

6. august 2009

JustAnotherName

Det går jo helt godt......så er vi allerede FIRE  

Anmeld

6. august 2009

mor_sabina

Ej hvor er det dejligt med åbne arme skønt at kunne nørde babyer

Anmeld

7. august 2009

Lulle25

Hej og velkommen og tillykke med din dejlige søn. Der er ikk så meget gang i denne mødregruppe, men det kan vi da prøve og gøre noget ved.
kh louise

Anmeld

11. august 2009

Lervig

Jeg vil da også være med
Jeg har en søn som er blevet 3 måneder i dag.

Anmeld

14. august 2009

CamiRon

Jeg hopper med på vognen. Har en datter - Emma - på 8 uger og 5 dage.
Jeg er førstegangs-mor, er 26 år, bor i Hovedgård (mellem Horsens og Århus) sammen med min mand. Jeg er socoal og sundhedsassistent og arbejder på psykiatrisk afdeling på Horsens Regionshospital. Glæder mig til at nyde godt af jeres erfaringer og gode råd, og håber selv at kunne give lidt med på vejen.

Hvem er I, hvor kommer i fra osv?

Camilla.

Anmeld

14. august 2009

mor_sabina

CamiRon skriver:

Jeg hopper med på vognen. Har en datter - Emma - på 8 uger og 5 dage.
Jeg er førstegangs-mor, er 26 år, bor i Hovedgård (mellem Horsens og Århus) sammen med min mand. Jeg er socoal og sundhedsassistent og arbejder på psykiatrisk afdeling på Horsens Regionshospital. Glæder mig til at nyde godt af jeres erfaringer og gode råd, og håber selv at kunne give lidt med på vejen.

Hvem er I, hvor kommer i fra osv?

Camilla.

Ja det er skønt at kunne udveksle gode råd og erfaringer.
Jeg har en dejlige Phillip Emil som er 15 uger mandag. Førstegangsmor og vi bor i Hobro. Jeg  blev lidt pludselig gravid og arbejdede i en vuggestue på det tidspunkt så jeg går igang med at uddanne mig på pædagogseminariet til februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.