hul i Bryllupskage til stativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.787 visninger
14 svar
5 synes godt om
1. marts 2014

Team Putte

jeg har fået mit første Bryllupskagestativ som jeg lavede en prøvekage til i går.. Det er et helt klassisk stativ som i kan se på billede 1.. Da jeg købte det anbefalede de at man brugte en dessertring til at udstikke hullet men sådan en er alt for stor! Pinden er ca 3 cm i diameter og ringen er 7! Se hullet på billede 2.. Det er jo umuligt at lave en pæn afslutning så sådan et stort hul

Hvad bruger i andre?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

TrineMine86

Team Putte skriver:

jeg har fået mit første Bryllupskagestativ som jeg lavede en prøvekage til i går.. Det er et helt klassisk stativ som i kan se på billede 1.. Da jeg købte det anbefalede de at man brugte en dessertring til at udstikke hullet men sådan en er alt for stor! Pinden er ca 3 cm i diameter og ringen er 7! Se hullet på billede 2.. Det er jo umuligt at lave en pæn afslutning så sådan et stort hul

Hvad bruger i andre?

Smuk kage 

Må man spørge hvor du har købt stativet og hvad det koster? 

Anmeld

1. marts 2014

Ønskebarnet2014

Jeg ville lægge de små kugler rundt om, det vil se godt ud.

Mit brudekagestativ var anderledes så jeg slap for at lave en afslutning. Men ville helt sikkert gøre det på den på måde

Du skulle tilfældigvis ikke stå og mangle en brudekagefigur? Har en til salg for 100kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2014

Team Putte

TrineMine86 skriver:

Smuk kage 

Må man spørge hvor du har købt stativet og hvad det koster? 

Tak Jamen det er af plastik så jeg slap med sølle 350 kr på bagebixen.dk fragt betalte jeg ikke da jeg bestilte for over 600 kr

Anmeld

1. marts 2014

Team Putte

Ønskebarnet2014 skriver:

Jeg ville lægge de små kugler rundt om, det vil se godt ud.

Mit brudekagestativ var anderledes så jeg slap for at lave en afslutning. Men ville helt sikkert gøre det på den på måde

Du skulle tilfældigvis ikke stå og mangle en brudekagefigur? Har en til salg for 100kr

Det er også planen der skal perler på, men synes det ser dumt ud når hullet er så langt fra stangen.. Perlerne svæver jo lidt ude i luften i stedet for at ligge tæt op af stangen

nej ellers Tak jeg kan få nye topfigurer til en 50'er som er ganske fine til denne ene gang de bliver brugt men Tak for tilbudet

Anmeld

1. marts 2014

CrisS

Team Putte skriver:

Det er også planen der skal perler på, men synes det ser dumt ud når hullet er så langt fra stangen.. Perlerne svæver jo lidt ude i luften i stedet for at ligge tæt op af stangen

nej ellers Tak jeg kan få nye topfigurer til en 50'er som er ganske fine til denne ene gang de bliver brugt men Tak for tilbudet

Man kan godt købe en der er specielt lavet til at lave hul i midten..
Mener jeg købte min på kagebutikken.dk
Ligesom et Cylender, (staves)
:-D

Anmeld

1. marts 2014

Team Putte

CrisS skriver:

Man kan godt købe en der er specielt lavet til at lave hul i midten..
Mener jeg købte min på kagebutikken.dk
Ligesom et Cylender, (staves)
:-D

som er mindre? Dessertringen er jo også en cylender :/

Anmeld

1. marts 2014

TrineMine86

Team Putte skriver:

Tak Jamen det er af plastik så jeg slap med sølle 350 kr på bagebixen.dk fragt betalte jeg ikke da jeg bestilte for over 600 kr

Tak for det :-) hvor mange mennesker tror du der er til i de 4 lag? 

Anmeld

1. marts 2014

Team Putte

TrineMine86 skriver:

Tak for det :-) hvor mange mennesker tror du der er til i de 4 lag? 

ca 80 personer

Anmeld

2. marts 2014

CrisS

Team Putte skriver:

som er mindre? Dessertringen er jo også en cylender :/

Jaa det passer præcis til stangen i midten :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.