Pletblødning efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg havde en SA, og fik piller til hjælp til at få resterne ud af kroppen. De blev lagt op den 27 Januar og den 8 Februar var jeg cirka færdig med at bløde.

I går aftes går jeg på toilettet (27 Februar) og ser ret hurtigt at der er en pletblødning i min trusse. Forventede mens i løbet af natten, så tog bind på.

Vågner i morges og har ikke blødt overhovedet. Og ingen tegn på mens er på vej.

Hvad kommer den pletblødning så af? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

CharlotteA

Sidst jeg fik en pletblødninh, var det tegn på at ægget var blevet befrugtet. Men der kan være mange tegn på pletblødning. Din krop er sikkert i ubalance efter SA og det tror jeg os du skal forvente den er i noget tid. Jeg har selv prøvet det, og det tog mig et halvt år før min krop kom i balance. Til sidst valgte jeg zoneterapi, hvilket hjalp og jeg blev gravid næsten med det samme igen 

Håber jeg svare lidt på dit spørgsmål..

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

CharlotteA skriver:

Sidst jeg fik en pletblødninh, var det tegn på at ægget var blevet befrugtet. Men der kan være mange tegn på pletblødning. Din krop er sikkert i ubalance efter SA og det tror jeg os du skal forvente den er i noget tid. Jeg har selv prøvet det, og det tog mig et halvt år før min krop kom i balance. Til sidst valgte jeg zoneterapi, hvilket hjalp og jeg blev gravid næsten med det samme igen 

Håber jeg svare lidt på dit spørgsmål..

Tak for dit svar. Håbe da lidt på det første, men tvivler 

Anmeld

28. februar 2014

Lrm

Min historie er lang. Fik en udskrabning plet blødte næsten i en mdr. On og off. kontaktede jeg lægen og det viste det hele ikke var ude! Fik en udskrabning mere og blødte i 16 dage hvor det på 16 dagen gik fra brunlig plet blødning til mens! Efter udskrabningen blødte jeg forresten en dag og så blødte jeg ikke i 5 dage og ellers har jeg blødt som sagt i lang tid!!! 

Anmeld

28. februar 2014

Lrm

Ved ikke om det giver mening!! 

Du kan ivert faldt godt regne med at pletbløde i 14-16 dage!! Desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.