Bekymringstanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
5 synes godt om
28. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg fik pludselig en bekymringstanke: Hvad nu hvis min baby er død inde i min mave???? Jeg har ingen ligamentsmerter eller NOGET i dag, så nu tror jeg at den er død... Er 4+3 i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du føler der er noget galt ville jeg kontakte en gynækolog eller lægen og bede om at blive tjekket...

er ikke sikker på om man stadig skal have en henvisning til gynækolog fra lægen eller om det er en af de special læger man selv kan kontakte og få en tid uafhængigt af lægerne...

Anmeld

28. februar 2014

Mor Christa

kæmpe kram - det er aldrig sjovt at være bekymret. Jeg tror du skal tage det roligt, selvom det er nemmere sagt end gjort, i know!
Men hvis du oprigtigt er bange for at der er noget galt, så kontakt din læge og snak med ham/hende.
Det er dog stadig ret tidligt til en tryghedsscanning - det er ikke sikkert at de kan se noget så tidligt, og det kan være med til at gøre dig endnu mere bekymret. Jeg tror du skal prøve at få tankerne på noget andet ,og så skal du se, så kommer dine graviditetssymtomer nok ligepludselig Jeg kunne heler ikke mærke hverken ømme bryster, ligamentsmerter, menssmerter eller noget indtil omkring uge 7

Anmeld

28. februar 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Jeg fik pludselig en bekymringstanke: Hvad nu hvis min baby er død inde i min mave???? Jeg har ingen ligamentsmerter eller NOGET i dag, så nu tror jeg at den er død... Er 4+3 i dag...

Tror du kan tage den helt med ro Den lilles hjerte er slet ikke begyndt at slå endnu, det er først 5+ mener jeg.

Og så tidligt som du er i forløbet, har mange slet ikke opdaget de er gravide, og har ingen tegn. Ligamentsmerter kommer og går, og nogle får dem slet ikke. Og så kan det bare svinge meget med graviditets symptomer. Det er endnu også for tidligt til en tryghedsscanning, da man ikke vil kunne se noget rigtigt endnu.

Håber du får lidt ro i sindet

Anmeld

28. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er ved at falde lidt ned igen. 
Vi har aftalt at vores forældre får nyheden her i weekenden. Det er en tryghed for mig, hvis der skulle ske noget og jeg taber barnet... Så har jeg nogle at snakke med osv. om det.

Anmeld

28. februar 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Jeg er ved at falde lidt ned igen. 
Vi har aftalt at vores forældre får nyheden her i weekenden. Det er en tryghed for mig, hvis der skulle ske noget og jeg taber barnet... Så har jeg nogle at snakke med osv. om det.

Godt du er lidt mere rolig, og spændende i skal give dem de gode nyheder

Og tror bestemt ikke du taber din spire. Hvorfor skulle du det

Anmeld

28. februar 2014

*Mor Til Albert*

M_V skriver:

Godt du er lidt mere rolig, og spændende i skal give dem de gode nyheder

Og tror bestemt ikke du taber din spire. Hvorfor skulle du det

Jeg ved ikke, hvorfor at jeg skulle tabe min spire? Jeg er 25 år gammel og har aldrig været gravid før eller haft sygdomme i mit underliv... Såååå.. - Tror "bare" at jeg er nervøs for at vores baby ikke kommer ud til os til november.

Anmeld

28. februar 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Jeg ved ikke, hvorfor at jeg skulle tabe min spire? Jeg er 25 år gammel og har aldrig været gravid før eller haft sygdomme i mit underliv... Såååå.. - Tror "bare" at jeg er nervøs for at vores baby ikke kommer ud til os til november.

Ja bekymringer er der nok af når man venter sig. Kan sagtens huske det. Troede ikke rigtigt på det før NF. Men du har jo gode odds langt de fleste graviditeter går efter bogen. Det er bare som regel de negative historier man læser, der sætter sig fast i ens hoved

Anmeld

28. februar 2014

*Mor Til Albert*

M_V skriver:

Ja bekymringer er der nok af når man venter sig. Kan sagtens huske det. Troede ikke rigtigt på det før NF. Men du har jo gode odds langt de fleste graviditeter går efter bogen. Det er bare som regel de negative historier man læser, der sætter sig fast i ens hoved

Jeg er HELT enig! Det er også dem der har skræmt mig. Altså alle de skrækhistorier!

Anmeld

28. februar 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Jeg er HELT enig! Det er også dem der har skræmt mig. Altså alle de skrækhistorier!

Jeg lærte at gå udenom dem, fordi ellers så ville jeg ikke have mig et roligt øjeblik. Men det er nemmere sagt end gjort, når man er herinde og følger med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.