Var det slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
10 svar
3 synes godt om
28. februar 2014

ette1987

Har aldrig set noget som det ihvertfald! Opdagede aldrig slimproppen da jeg ventede min store søn.. Nå men over de sidste to tissetårer har der på papiret været en ordentlig klat snot! Ligner nærmest en gang vanilje budding! Håber ikke nogen skal have det til aften.. Det var hvid/gult. Synes bare alle fortæller proppen er hård og med blod. Jeg er 39+0 i dag, og har haft et par gange med veer.. Så ligger ikke for meget i tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Katia Juul Skovgaard

Umiddelbart lyder det da som slimproppen?

Jeg har forstået at den vidst fås i flere forskellige variationer.. Min egen gik først under fødslen, så er ikke ekspert desværre

Anmeld

28. februar 2014

ette1987

Katia Juul Skovgaard skriver:

Umiddelbart lyder det da som slimproppen?

Jeg har forstået at den vidst fås i flere forskellige variationer.. Min egen gik først under fødslen, så er ikke ekspert desværre

Kan den garanteret Ved ikke hvad det ellers skulle være... Det var sådan et par gode store klatter!

Anmeld

28. februar 2014

Katia Juul Skovgaard

ette1987 skriver:

Kan den garanteret Ved ikke hvad det ellers skulle være... Det var sådan et par gode store klatter!

Næh det ved jeg heller ikke

Så satser vi på det er det.. Så kan det være du er heldig der snart sker noget?

Anmeld

28. februar 2014

Louisejulia

Da min slimprop gik, var den også ligesom budding, min var dog bare gennemsigtig. 

Men slimproppen kan fås i forskellige varianter  

Anmeld

28. februar 2014

ette1987

Katia Juul Skovgaard skriver:

Næh det ved jeg heller ikke

Så satser vi på det er det.. Så kan det være du er heldig der snart sker noget?

Efter en gang veer der gik i sig selv i onsdags, så tror jeg ikke på noget før jeg ser et hoved stikke ud Ej håber det er oppe over!

Anmeld

28. februar 2014

ette1987

Louisejulia skriver:

Da min slimprop gik, var den også ligesom budding, min var dog bare gennemsigtig. 

Men slimproppen kan fås i forskellige varianter  

Mon ikke det er den så... Nu kom der en lidt igen, så kan være jeg er heldig min baby er godt på vej

Anmeld

28. februar 2014

Anonymo

ette1987 skriver:

Har aldrig set noget som det ihvertfald! Opdagede aldrig slimproppen da jeg ventede min store søn.. Nå men over de sidste to tissetårer har der på papiret været en ordentlig klat snot! Ligner nærmest en gang vanilje budding! Håber ikke nogen skal have det til aften.. Det var hvid/gult. Synes bare alle fortæller proppen er hård og med blod. Jeg er 39+0 i dag, og har haft et par gange med veer.. Så ligger ikke for meget i tingene

De to gange jeg har set min har den lignet det du har beskrevet

Anmeld

28. februar 2014

1234rj

ette1987 skriver:

Vanilje budding haha haha :-D sender vestøv i din retning og krydser for at der snart sker noget!

Anmeld

28. februar 2014

Louisejulia

ette1987 skriver:

Mon ikke det er den så... Nu kom der en lidt igen, så kan være jeg er heldig min baby er godt på vej

Den kan gå mange gange  

Krydser fingre for du snart har en bebs i armene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.