Tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
3 synes godt om
28. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg står med et lille problem.
Og søger lidt hjælp. Ingen kritik.

Jeg er gravid.
Jeg har haft en kæreste gennem halvandet år, og vi slog så op i en kort periode.
Vi var begge sammen med andre.
Vi har så fundet sammen igen

Men, jeg var i seng med en d.1 januar.

og havde menses den 25 januar. jeg blødte i 6 dage, godt nok uden klumper.
Min kæreste er nu i tvivl om der er en mulighed for at det kunne være den andens barn.

Hvad er jeres beregninger på dette. For jeg får det til, at uanset om jeg er blevet gravid i januar eller februar er det min kærestes. Da min cyklus er på 30 dage, og jeg havde menses d. 25. men kan man bløde så meget og stadig være gravid? og hvis jeg er blevet gravid i januar, kan sæden jo kun "opbevares" fem dage og ikke holde til min ægløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Vis du havde en alm. Mens efter du havede været sammen med en anden vil jeg jo ikke mene du var blevet gravid der så kan det kun være din nuværene kæreste der må være far til barnet.

Men den eneste helt sikre måde at finde ud af det på er ved en scanning som viser pracis hvor langt du er hende.
Da man godt kan bløde selv om man er gravid

Anmeld

28. februar 2014

Papillon

Jeg ville gå ud fra, at sidste menstruation var almindelig, og du derfor først er blevet gravid efter den. Men man kan ikke være helt sikker. Så første scanning vil vise, hvor gammelt fosteret er, og så må I tage den derfra.

Hvis I ikke kan vente med scanningen, som sygehuset tilbyder uge 11-13, så er der jo mulighed for at købe sig til en scanning tidligere på privatklinikker. På den måde får I i hvert fald vished tidligere, og behøver ikke spekulere mere over, om det er sket i den ene eller anden cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.