Så ligger man her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
2 synes godt om
28. februar 2014

Anonym trådstarter

Puha... 

Nu ligger jeg her, som jeg frygtede... Her ligger jeg med for lavt kalium indhold i blodet med en hjertemonitor koblet på.. Ihh.. Mens min mand er hjemme ved vores 7 mdr gamle datter. Jeg ved ikke hvad jeg vil med oplægget, men har brug for at fortælle det til nogen.. Jeg er indlagt grundet at jeg har søgt hjælp - nu vil jeg være rask! Jeg har lidt af bulimi i 4 år og nu skal det slutte - for min families og min skyld. Jeg har fået det drevet så langt inden jeg ville søge hjælp at jeg er risikogruppe for at mit hjerte står af ... Kun min mand og min mor ved at jeg ligger her - jeg tør ikke fortælle det til andre - men min svigerinde arbejder på den her afdeling ig jeg frygter at hun skal finde ud af det... Åh nej... Jeg ved hun har tavshedspligt... Jeg hader tanken om at folk ved jeg er syg - jeg vil bare være rask og lade som om jeg aldrig har haft et problem.... Jeg vil så gerne hjem :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

monzemussen

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men ville ikke gå uden et mega kram

Det har du brug for.

beroligende tanker og kærlighed til dig

Anmeld

28. februar 2014

MIWULA

Stort kram til dig.. Flot du selv har taget beslutningen.. Håber det bedste for dig og at du snart er rask..

Anmeld

28. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så flot at du selv har søgt behandling og hjælp...

Det vigtigste du skal tænke på (selvom det er umådeligt svært) er at mærke efter og høre efter med de ting de siger mht behandling og gode råd...

Er slet ikke i tvivl om at din mand og mor nok skal klare datteren i den tid det tager for dig at få det bedre og at de nok skal sørge for at hun har det godt

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er nødt til at blive rask ellers kan jeg risikere ikke at se min datter vokse op,og det vil jeg ikke... Min datter skal vokse op med mig og ikke tro at det er normalt at have det sådan her.. Jeg vil gå all in for hendes skyld... !!!! Jeg vil være rask...  

Og tak 

Anmeld

28. februar 2014

lineog4

Kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.